... stojnice, nosilci za brošure, totemi in znaki. Specializirani smo za načrtovanje in obdelavo pleksiglasa. Naše delo je usmerjeno predvsem v naslednje sektorje: vizualna in oglaševalska komunikacija, razstavna in muzejska oprema, zaščitne razstave (omare, vitrine itd.), pohištvo in oblikovanje, zaščita pred poškodbami (pokrovi, zasloni itd.), umetniške instalacije, dodatki za nautiko itd.
Visual Design je ekipa strokovnjakov: trgovci, arhitekti, razstavljavci in grafiki, ki se ukvarjajo z valorizacijo in krepitvijo podobe prodajnega mesta ali blagovne znamke. Skozi profesionalnost, umetniško občutljivost in izpopolnjenost načrtujemo in uresničujemo kreativne ideje, ki krepijo vizualno komunikacijo v stalnem posodabljanju. Na podlagi desetletnih izkušenj z znanjem izvajamo vse vrste razstavnih postavitev za vse blagovne skupine, pri čemer skrbimo za razstavno tehniko, vizualno trgovanje in vizualni marketing.
...Studio Cam Srl se nahaja v Rimu na naslovu Viale Enrico Ortolani, 290, območje Roma. Naša družba je specializirana za opremljanje izložb trgovin, maloprodajno trženje, materiale za opremljanje izložb, kako oglaševati izdelek, trženje v trgovini, POP trženje, promocijski plakati primeri, oglaševalske stojnice Rim, proizvodnja oglaševalskih stojnic, strateški marketinški svetovalec Rim. Obiščite našo spletno stran: http://www.in-store-promotion.it/. Za kakršna koli pojasnila in informacije nas pokličite na številko: 06 45677696...
... lahko povzroči kupcu. Moje znanje na področju mode in grafike me vodi k temu, da sem zelo pozoren na razstavljanje, ambient in osvetlitev izdelka. Običajno razstavljam blago v logični zaporedju, ki se seveda nanaša na prioritete izbire samega kupca. Da bi bila učinkovita, mora izložba imeti sedem osnovnih zahtev: vidnost; enoličnost; preprostost; izvirnost; čistost; raznolikost; prilagodljivost. Močno verjamem, da je prodajno mesto treba organizirati in upravljati kot pravo "strojnico za prodajo". Vizualni tržnik je v bistvu "premik blaga proti potrošniku".