Nemčija, Hamburg
...Naš poslovni model: Pomagamo vam pri oblikovanju, načrtovanju in izvajanju strategij za uspešno upravljanje izkušenj strank. Po želji prevzamemo vlogo vodje projekta, vzpostavimo „najboljše prakse“ in usposobimo vaše zaposlene za nadaljnje izvajanje in analizo. Običajno se zanašamo na dva preizkušena orodja: a) Net Promoter Score in b) Customer Effort Score. Naš najnovejši razvoj se nanaša na monetizacijo NPS s poudarkom na povečanju zadrževanja strank ob hkratnem zmanjšanju odhoda.
Nemčija, Stuttgart
...Kako je krepitev njihovega obstoječega klepetalnika za podporo strankam z zmogljivostmi GPT-4 in glasovno pomočjo omogočila češkemu banki, da je povečala svojo 30-dnevno stopnjo zadrževanja za 7 %, Net Promoter Score (NPS) za 34 % in rešitev ob prvem stiku (FCR) za 60 %. Preberite več > https://www.instinctools.com/success-stories/conversational-ai-chatbot-for-a-bank/...
Francija, Paris
... barometrov po metodi Net Promoter Score (NPS) in z digitalno študijo Qualisatis: - Barometer zadovoljstva strank - Barometer "Dobro počutje in delovno okolje" - Barometer za odkrivanje psihosocialnih tveganj na delovnem mestu - Nacionalni barometer strokovnjakov za splošne storitve - Bele knjige "Sprejem 2020: Povečanje vrednosti sprejema za dinamizacijo odnosa s strankami" - Objavljeno junija 2016...
Nemčija, Aachen
... uporablja vrsto metod in postopkov, na primer skrivno nakupovanje, preglede trgovin in raziskave zadovoljstva. Tudi NPS (Net Promoter Score) pogosto igra pomembno vlogo pri svetovanju podjetja Multi-Value. Ta metrika kaže, kako "pozitivno" podjetje in njegovi zaposleni ravnajo s svojimi strankami. Kljub svoji preprostosti NPS ponuja učinkovit način za napovedovanje donosne rasti.

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play