Izdelki za inc intercos korea (17)

K.Manager

K.Manager

K.M Solution se specializira za zagotavljanje prilagojenih storitev razvoja spletnih in mobilnih aplikacij ter ustvarjanje vseh vrst spletnih strani, vključno s korporativnimi, e-trgovinskimi in izobraževalnimi platformami. Prav tako razvijamo ERP sisteme, prilagojene za poenostavitev procesov upravljanja podjetij, kar povečuje produktivnost in operativno učinkovitost. Z našim znanjem na področju SEO in digitalnega marketinga pomagamo strankam izboljšati njihovo spletno vidnost in angažiranost uporabnikov. Naša ekipa nudi celovite rešitve, od oblikovanja in razvoja do postavitve omrežne infrastrukture, kar zagotavlja gladko digitalno preobrazbo za podjetja.
Digitalne in finančne tehnologije

Digitalne in finančne tehnologije

Ekipa O2 Consulting je pridobila znatne izkušnje pri podpori finančnim in digitalnim tehnološkim projektom ter je eden vodilnih na trgu pri pravni podpori najsodobnejšim finančnim tehnologijam. Digitalna podjetja, zasebni vlagatelji in tveganjski skladi iščejo naše nasvete pri strukturiranju in integrirani podpori projektov, pri vprašanjih skladnosti, pravni podpori pri izvajanju FinTech transakcij, pri izvajanju postopkov skladnosti ter pri podpori pravnim razmerjem vseh vrst med zagonskimi podjetji, razvijalci, poslovnimi angeli itd. Smo vodilni strokovnjaki ne le v Rusiji, temveč tudi v drugih državah na področju obdavčitve digitalnih podjetij in aktivno sodelujemo pri razvoju novih mednarodnih in domačih zakonodajnih pravil na tem področju. Imamo uho na pulzu najnovejših digitalnih področij in razumemo občutljive točke ter sive cone; spremljamo trende v globalni regulaciji tega področja. Naša evropska pisarna in močne poslovne povezave v Švici...
Prigrizki - B'Good

Prigrizki - B'Good

Obsežen spekter sadnih in oreščkovih ploščic ter flapjackov. Spekter vznemirljivih okusov. Primeren za vegane in vegetarijance, brez glutena, bogat z beljakovinami in vlakninami.
Intelektualna Lastnina

Intelektualna Lastnina

Našim strankam nudimo podporo pri projektih intelektualne lastnine na različnih področjih: zaščita, registracija, prenos IP, uporaba pravic intelektualne lastnine, vključno z avtorskimi pravicami, blagovnimi znamkami in izumi. Imamo obsežne izkušnje z delom s strankami, ki delujejo na inovativnih področjih IT razvoja. Razumemo vse vidike zaščite poslovanja v smislu poslovne skrivnosti in nianse zagotavljanja pravice do zasebno razvitega programske opreme. Prav tako izvajamo skrbni pregled intelektualne lastnine, pripravljamo pogodbeno strukturo katere koli kompleksnosti po ruskem in tujem pravu (vključno s franšiznimi pogodbami, licenčnimi pogodbami in pogodbami z razvijalci), nudimo podporo pri pogajanjih in sporih ter svetujemo glede regulativnih zadev. Naša sposobnost združevanja najboljših strokovnjakov iz različnih pravnih področij v projektnih ekipah našim strankam zagotavlja celovite rešitve IP v skladu z zakonodajo različnih jurisdikcij, z optimalnimi regulativnimi in davčnimi ureditvami ter ob upoštevanju specifične narave danega...
Logistika v trgovini

Logistika v trgovini

Pogodba o storitvah z RIEHLE-DIENSTLEISTUNG vam prinaša fleksibilne in stroškovno učinkovite konkurenčne prednosti na močno konkurenčnem trgu ter kakovostne in prilagodljive rešitve za stranke.
zunanjega CMO

zunanjega CMO

Rešitev za strukturiranje vašega marketinga, brez fiksnih stroškov! Strategija, operativno izvajanje in konkretni rezultati. Smo vaš zunanjega direktorja marketinga, prilagojeni vašim potrebam.
Oddaljena interpretacija - Oddaljeno tolmačenje

Oddaljena interpretacija - Oddaljeno tolmačenje

ALTO INTERNATIONAL ponuja široko paleto jezikovnih storitev in vas spremlja na vseh področjih, povezanih z vašo komunikacijo v tujem jeziku. Z ekipo strokovnjakov vam ALTO INTERNATIONAL pomaga premagovati izzive, povezane z jezikovnimi ovirami, bodisi za projekte prevajanja, tolmačenja ali upravljanja vsebin v tujem jeziku, ne glede na to, kateri jezik je v vprašanju. ALTO INTERNATIONAL je referenčni partner za jezikovne storitve za številna francoska in mednarodna podjetja.
Predsodna Storitve - Predsodna Storitve

Predsodna Storitve - Predsodna Storitve

Ta platforma izračuna dolgovanja, pogodbene kazni, obvešča dolžnika o prvem nastalem dolgu preko glasovnih robotov, SMS sporočil, če dolžnik ne odgovori na klic, E-pošte, preko sporočilnikov. Platforma ta postopek avtomatsko obravnava, na podlagi nastavitev na začetku dela. Če se dolžnik zavrne, da bi poravnal dolg, ga sistem napoti na modul "Sodni postopek" za pripravo dokumentov in tožbo na sodišču. Hitrost dela: 45-krat hitrejša od konkurence: Zmanjšanje dolgov zaradi avtomatizacije procesov za 34% Uporaba umetne inteligence, nevronske mreže za avtomatizirano klicanje in pripravo dokumentov: Poenostavljen delovni postopek Avtomatiziran sistem poročanja: Avtomatizirano izračunavanje dolgov Avtomatizirano izračunavanje pogodbenih kazni: Delo z vsemi vrstami dolgov
Modeliranje upravljanja prodaje - Ponudba prilagojenih rešitev za podjetja, povezana z upravljanjem prodaje

Modeliranje upravljanja prodaje - Ponudba prilagojenih rešitev za podjetja, povezana z upravljanjem prodaje

Kot podjetje Doktorom®, naše delo na področju modeliranja prodajnega upravljanja podjetjem nudi podporo pri organizacijskem razvoju. To dosegamo z razumevanjem želja in pričakovanj strank ter s pravilnim branjem in združevanjem ekonomskih podatkov, ob upoštevanju izkušenj, pridobljenih pri globalnih podjetjih in lokalnih firm.
Sodni - Sodni

Sodni - Sodni

Davek na dokumente določa pristojnost in reference sodne enote glede na naslov dolžnika, pripravi register za plačilo davka, naroči in prizna izvode zvezne službe za registracijo države, katastra in kartografije, generira in vloži zahtevo za izdajo naloga / tožbo pri sodišču preko spleta, z uporabo digitalnega podpisa. Po tem spremlja sodne spise in prejme status, ki ga postavi na platformo in ohrani njihovo zgodovino, nato pa dolžnika vključi v modul "postopek izvršbe" za vložitev podatkov pri zvezni službi izvršiteljev, zvezni davčni službi in bankah. Samodejna generacija naloga, obrazca za plačilo davka na dokumente: Vložitev naloga pri sodišču preko spleta, z uporabo digitalnega podpisa Samodejna generacija sodne odločbe in odločbe o pritožbi: Samodejno spremljanje statusa izdane sodbe Avtomatizacija procesa prejemanja izdane sodne odločbe in njenega pošiljanja dolžniku: Vse vrste dolgov Samodejno izračunavanje zamudnih obresti: Samodejno izračunavanje dolga Avtomatiziran sistem priprave računovodstva: Poenostavljen operativni proces Uporaba umetne inteligence in umetnih nevronskih mrež za izvajanje: Popolna avtomatizacija procesov
Certifikacija - Certifikacijska Družba

Certifikacija - Certifikacijska Družba

Na eni strani je vzpostavitev neposrednega stika s potrošniki, na drugi strani pa zagotavljanje varnosti za potrošnike, kar je privedlo do vzpostavitve različnih sistemov za certificiranje izdelkov in storitev, kar se je izkazalo za izjemno učinkovito. Danes se v številnih državah po svetu, zlasti v državah Evropske unije, izvajajo prizadevanja za certificiranje izdelkov in storitev. V Evropi Mednarodna organizacija za standardizacijo in v naši državi Turški inštitut za standardizacijo razvijata standarde, ki zagotavljajo, da podjetja, ki proizvajajo blago ali storitve, delujejo v skladu s standardi in potrošnikom nudijo kakovostne izdelke in storitve. S temi standardi se povečuje zavedanje o kakovosti in skladnosti s standardi pri proizvajalcih, hkrati pa se zagotavlja varnost potrošnikov in ustvarja možnost izbire v iskanju zanesljivih izdelkov in storitev, kar preprečuje zavajanje glede kakovosti.
Nec Plus Interim, vaš partner za rumunske delavce za Evropo

Nec Plus Interim, vaš partner za rumunske delavce za Evropo

Nec Plus Interim, specializirana za delo na daljavo v Evropi, ponuja ključne storitve za podjetja, ki iščejo usposobljeno, fleksibilno in hitro dostopno delovno silo v različnih sektorjih. Tukaj so glavne prednosti sodelovanja z Nec Plus Interim: 1. Obvladovanje zaposlovanja izkušenih delavcev na daljavo Z mednarodno zaposlitveno strokovnostjo Nec Plus Interim zagotavlja usposobljene delavce na daljavo na področjih, kot so gradnja, logistika, industrija in kmetijstvo. Ti strokovnjaki vključujejo zidarje, električarje, suhomontažne delavce in keramičarje, ki imajo potrebne veščine za izpolnjevanje pričakovanj evropskih podjetij. 2. Fleksibilnost in hitra dostopnost delovne sile Nec Plus Interim omogoča podjetjem učinkovito upravljanje svojih kadrov glede na potrebe vsakega projekta, kar zagotavlja optimalno fleksibilnost. Z obsežno mrežo delavcev, ki so takoj na voljo, Nec Plus Interim zadostuje sezonskim ali nujnim potrebam, kar zagotavlja neprekinjeno produktivnost. 3. Zmanjšanje stroškov zaposlovanja in poenostavitev administracije Sodelovanje z Nec Plus Interim omogoča zmanjšanje stroškov, povezanih z zaposlovanjem in upravljanjem osebja, agencija pa se ukvarja z administrativnimi formalnostmi, vključno s pogodbami in dokumenti o napotitvi. Celovito upravljanje socialne varnosti in delovnih pogodb omogoča podjetjem, da se osredotočijo na svoje osnovne dejavnosti brez administrativnih omejitev in dodatnih stroškov. 4. Usklajenost z evropskimi predpisi Nec Plus Interim zagotavlja spoštovanje evropskih standardov, tako da izdaja obvezne dokumente, kot je potrdilo A1 za vsakega napotenega delavca. S tem zmanjšuje pravne tveganja, povezana z delom na daljavo v Evropi za strankina podjetja. 5. Dostop do usposobljene delovne sile za evropski trg Nec Plus Interim zadostuje potrebam po usposobljeni delovni sili v sektorjih, kot so gradbeništvo, industrija in gostinstvo. Napoteni delavci Nec Plus Interim, ki so pogosto večjezični in izkušeni, se enostavno vključijo v mednarodne ekipe, kar optimizira učinkovitost projektov. 6. Prilagojeno spremljanje in podpora Z individualno podporo za vsako nalogo Nec Plus Interim zagotavlja uspešno integracijo delavcev in zadovoljstvo partnerskih podjetij. Natančno spremljanje nalog omogoča hitro prilagajanje virov, če je to potrebno, kar zagotavlja kontinuiteto in kakovost storitev. Na kratko: Optimizacija stroškov in poenostavitev upravljanja administracije. Povečana fleksibilnost za prilagajanje tekočim projektom. Usposobljena in specializirana delovna sila za tehnične poklice. Zagotovljena skladnost z evropskimi standardi dela na daljavo. Celovito upravljanje formalnosti, zlasti s potrdilom A1. Z izbiro Nec Plus Interim podjetja dostopajo do usposobljene delovne sile, pripravljene, da zadostijo zahtevam evropskih trgov, hkrati pa optimizirajo svoje stroške in učinkovitost.
Izterjava Dolgov

Izterjava Dolgov

SVETOVNO, HITRO, PROFESIONALNO IN POPOLNOMA PROZORNO Poleg celovitega svetovanja vnaprej ocenimo možnosti uspeha za vaše izjemne mednarodne terjatve in po potrebi angažiramo naše strokovnjake na terenu, da hitro uresničimo vaše zahteve. Delujemo kot posredniki med vami in vašim kupcem, pri čemer se z njimi pogovarjamo v njihovem maternem jeziku in miselnosti. To znatno povečuje možnosti uspeha in v večini primerov preprečuje dolgotrajen in drag postopek.
Napredna Tehnična Pomoč

Napredna Tehnična Pomoč

Diagnostic Précis : Podrobna analiza vaših industrijskih izzivov. Solutions Personnalisées : Razvoj strategij, prilagojenih vašim specifičnim potrebam. Mise en Œuvre Expertise : Uvedba naprednih rešitev za reševanje kompleksnih težav. Suivi et Optimisation : Neprestano spremljanje in izboljševanje vaših industrijskih procesov. Assistance à l'Industrie 4.0 : Integracija naprednih tehnologij za povečanje učinkovitosti. Formation sur Mesure : Usposabljanje vašega osebja za boljše razumevanje in uporabo uvedenih rešitev. Z našo napredno tehnično podporo imate zaveznika, ki je predan reševanju vaših najkompleksnejših industrijskih težav. Kontaktirajte nas še danes, da se pogovorimo o vaših specifičnih izzivih in odkrijemo, kako vam lahko pomagamo pri njihovem premagovanju.
Internacionalizacija - Podporna storitev za internacionalizacijo

Internacionalizacija - Podporna storitev za internacionalizacijo

Podpora internacionalizaciji organizacij, spodbujanje izvajanja študij in dinamizacija ukrepov za spodbujanje raziskovanja novih trgov, da bi promovirali portugalske blagovne znamke kot znak kakovosti.
Interpretacija skupinskih odborov - Tolmačenje skupinskih odborov

Interpretacija skupinskih odborov - Tolmačenje skupinskih odborov

Le dialogue social au sein d’une entreprise ayant des filiales hors de France – et donc des salariés de nationalités différentes – est un exercice de communication délicat. La négociation au sein d’un CGE nécessite la mise en place d’un véritable partenariat linguistique, domaine dans lequel Alto International possède une longue expérience. Nos interprètes, traducteurs et techniciens assurent l’organisation complexe de ces événements et garantissent la régularité et la fluidité des échanges entre les différents acteurs, de la Direction aux salariés.
Proizvodnja

Proizvodnja

Z našim notranjim profesionalnim prototipiranjem in mrežo naših proizvodnih partnerjev vam ni treba iskati drugje. Imamo celotno paleto obdelave kovin in plastike, aditivne proizvodnje, litja, brizganja, varjenja in testiranja izdelkov na voljo.