Izdelki za inc (3)

ESD Shield® Roza Antistatične Vrečke (vključno z opozorilnimi nalepkami)

ESD Shield® Roza Antistatične Vrečke (vključno z opozorilnimi nalepkami)

Valdamark Direct ESD Shield® roza antistatične vrečke ščitijo občutljivo elektroniko pred poškodbami zaradi elektrostatčnega izpusta (ESD). Idealne za proizvodnjo elektronike, letalstvo, avtomobilsko industrijo in še več, so te vrečke priljubljena izbira v industrijah, ki obravnavajo občutljive komponente. Poleg standardnih antistatičnih vrečk, ESD Shield® vrečke izstopajo na več ključnih področjih: - **Izjemna zaščita pred ESD:** Narejene iz prevodnega roza polietilena z odpornostjo 10^9-10^11 ohmov/m², te vrečke zagotavljajo močno zaščito pred elektrostatnim izpustom, kar ščiti vaše komponente. - **Jasna vidljivost:** Za razliko od neprozornih alternativ, prozoren roza material omogoča jasno pregledovanje vsebine brez odpiranja vrečke. - **Izjemna trpežnost:** Zasnovane z debelim 4 mil polietilenom, te vrečke bolje odporne na trganje, prebadanje in splošno obrabo kot tanjše možnosti. - **Priročna ponovna zapiranje:** Lepilni pokrov omogoča večkratno odpiranje in zapiranje brez ogrožanja zaščite pred ESD.
Uzelac Industries Inc.

Uzelac Industries Inc.

Uzelac Industries je dinamična podjetja za oblikovanje in proizvodnjo s sedežem v Greendale, Wisconsin, z rotacijskimi sušilnimi sistemi, ki delujejo po vsem svetu.
Callbox Inc.

Callbox Inc.

Callbox je svetovno priznani vodja v B2B generaciji potencialnih strank, ki jo poganjata umetna inteligenca in človeška strokovnost, ter je že vrsto let med najboljšimi strokovnjaki za generacijo potencialnih strank. Z ekipo več kot 700 marketinških strokovnjakov in obsežno interno B2B bazo podatkov pomagamo podjetjem vseh velikosti in panog doseči njihove cilje rasti in prihodkov. Naša lastniška platforma za generacijo potencialnih strank, ki jo poganja umetna inteligenca, imenovana "SMART Engage", nam pomaga identificirati in kvalificirati potencialne stranke, personalizirati vsebino in spremljati rezultate. To nam omogoča, da dostavimo visokokakovostne potencialne stranke, ki imajo večjo verjetnost, da se spremenijo v stranke. Da bi stopili v stik z odločevalci v različnih fazah konverzijskega cikla, uporabljamo kombinacijo vhodnih in izhodnih kanalov, kot so spletna stran, klepet, dogodki, e-pošta, glas, družbena omrežja in SMS. Imamo dokazane uspehe, saj smo izvedli več kot 10.000 kampanj v različnih B2B vertikalah in geografskih območjih. Zavezani smo k temu, da našim strankam pomagamo doseči njihove poslovne cilje, in verjamemo, da je generacija potencialnih strank, ki jo poganja umetna inteligenca, najboljši način za to. Kontaktirajte nas danes, da izveste več o tem, kako Callbox uporablja umetno inteligenco in človeško strokovnost za generiranje visokokakovostnih potencialnih strank.