Blagovna Etiketa
Blagovna znamka ne pomeni le etikete na izdelku, temveč predstavlja blagovno znamko, ki izhaja iz nje, in se šteje za najpomembnejšo točko stika ali interakcije med stranko in blagovno znamko. Etiketa pritegne pozornost potrošnika le za delček sekunde in predstavlja edini element razlikovanja na polici ali v distribucijskem verigi. Preden pride v stik z izdelkom, potrošnik že ve, kaj želi kupiti, saj ima določene nezavedne asociacije, ki ga spodbujajo, da se spomni na določen izdelek ali blagovno znamko. Blagovna znamka si prizadeva prodreti in spremeniti percepcije potrošnika, da bi tvoja blagovna znamka postala ena izmed njegovih najljubših možnosti.
Poleg tega blagovna znamka:
√ Nadzoruje odnos z občinstvom
√ Krepi položaj na trgu
√ Določa ceno
√ Povečuje tržni delež
√ Odpravlja obstoječo in prihodnjo konkurenco
√ Razširja portfelj izdelkov
√ Osvoji nove trge