Francija, Lille
... upravljanje pritožb prispeva k izboljšanju zadovoljstva in zvestobe strank, kar je ključno za dolgoročno rast podjetja. Poleg tega ponuja dragoceno priložnost za izboljšanje izdelkov in storitev na podlagi povratnih informacij strank. To podjetjem omogoča, da ostanejo konkurenčna in ustrezajo naraščajočim pričakovanjem potrošnikov.
Francija, Clichy
...V naši podjetju za ogrevanje v Dunkerque verjamemo v transparentno komunikacijo z našimi strankami. Menimo, da je ključno, da vas obveščamo v vsakem koraku procesa, bodisi pri namestitvi, vzdrževanju ali popravilu vašega ogrevalnega sistema. Od ponedeljka do sobote, od 7. do 22. ure, smo na voljo, da odgovorimo na vaša vprašanja in vam zagotovimo jasne in natančne informacije. Prav tako pokrivamo bližnja mesta, kot so Calais, Boulogne-sur-Mer, Gravelines in Saint-Omer, da zagotovimo transparentno komunikacijo širšemu spektru strank.
Francija, Aix en Provence Cedex 04
... naročnika: obrtniki, strokovnjaki na področju medicine, prava, turizma ali gostinstva, mala in srednja podjetja, velike korporacije ali uprave... za preproste naloge (kvalifikacija, sprejemanje sporočil, filtriranje ali preusmerjanje...) ali kompleksne (servis po prodaji, tehnična podpora prve ravni, informacije za stranke, trilingvalna rešitev, ponovni klic strank...) Inovativna telefonska...
Francija, Hardricourt
... paleto prikolic za prtljago, prikolic za kontejnerje in prikolic za palete, pa tudi vrsto GSE opreme za letališča. Nova oprema se redno razvija in uvaja v katalog: nakladalne rampe, palete, lahki vozički, vzdrževalne platforme, ... in druge nove motorne naprave: kontaktirajte družbo za dodatne informacije. Naše prednosti, priznane s strani naših strank: kakovost in servis po prodaji.
Priljubljene države za to iskalniško poizvedbo

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play