F.lli Mondola ima sede v Marcianise, v provinci Caserta, in je podjetje za uvoz in izvoz, specializirano za selekcijo, obdelavo in razvrščanje oblačil in čevljev za različne izvozne regije. Poleg tega podjetje obravnava nakup in prodajo oblačil, vintage dodatkov in rabljenih peres. Oblačila so selekcionirana: nekatera so namenjena ponovni uporabi v vintage butikih, druga za prodajo na bolšjih trgih, tretja pa so poslana neprofitnim organizacijam.
Cetex Group II je proizvodna delovniška zadruga, specializirana za zbiranje in shranjevanje tekstilnih odpadkov ter rabljenihoblačil. Zadruga je prisotna v Umbriji s sedežem v Città della Pieve (PG) in v Toskani s sedežem v Chiusi v provinci Sienna. Naša podjetje trguje z originalno vrečko, ki izvira iz zbiranja preko posod, ki so prisotne na terenu, ter iz različnih projektov institucij in zasebnikov. Rabljeni izdelki so visoke kakovosti in pripravljeni za razvrščanje.
... najboljših občinah Italije. Zbiranje poteka večkrat na teden. Podjetje razpolaga z vozili za zbiranjerabljenihoblačil, ki so vsa opremljena z black box sistri. Izkušeno, dinamično, fleksibilno podjetje, usmerjeno v zadovoljstvo strank, da bi se spopadlo z izzivom globalizacije trgov. Poleg tega vlaga v tehnologijo, ki podpira kakovost izdelka, logistiko ter pred- in poprodajne storitve, kar...
OM Textiles Import - Export je vodilno podjetje na področju obdelave, izbire in recikliranja oblačil, torb, čevljev in vseh drugih rabljenih dodatkov. Zahvaljujoč sodobnim obratom zagotavlja svojim izdelkom visoke standarde kakovosti. Dejavnost neposredno podpira recikliranje, ponovno uporabo in regeneracijo, s čimer daje drugo življenje že uporabljenim oblačilom. Ta proces prispeva k zmanjšanju okoljskega vpliva tekstilne industrije.
Močna in dobro uveljavljena družba SUA.CO.TEX IMPORT EXPORT SRL se že več kot deset let ukvarja z obdelavo in izbiro ter prodajo rabljenihoblačil in obutve, pri čemer je dosegla ugledno mesto v panogi. Nenehna iskanja podrobnosti, sposobnost prepoznavanja avtentičnosti oblačila, da bi podjetje postalo bolj konkurenčno na zelo spremenljivem trgu, so vedno bile naše zmagovalne značilnosti. Vedno...