Italija, Bassano Del Grappa
...Blagovna znamka Lilla je bila zasnovana s strani Foscart, da zadostuje vsem zahtevam svojih strank po dostopni ceni, ob tem pa ohranja kakovostne podrobnosti. Toaletni papir Mega Più je sestavljen iz šestih rol s tremi dišečimi plastmi. Najbolje je primeren za občutljivo kožo. Koda izdelka: XP06078GF / 04 EAN koda: 80119001120 Kakovost papirja / sestava: Čista celuloza Varuh: 3 Obdelava: Lepena Dišava: Da Trganja: 250 na rolo Kosi na pakiranje: 6 rol Paketi na embalažo: 20 Embalaže na paleti: 16...
Poljska, Rzeszów
RBECO je poljski proizvajalec ekoloških papirnatih embalažnih komponent. Smo družinsko podjetje z več kot 15-letnimi izkušnjami na trgu. Njihov glavni cilj je skrbeti za varnost pakiranih izdelkov in estetiko, s čimer poudarjajo podobo blagovne znamke. Specializirani smo za proizvodnjo polnil za pakiranje iz strganega, valovitega papirja - v obliki papirnatih žagovin, ter ekskluzivnih svilenih ovi...
Belgija, Court-Saint-Etienne
...Velikost koledarja: 3 širine na voljo POST 32 x 86 cm - 250 gr MEGA 34 x 86 cm - 260 gr ULTRA 36 x 86 cm - 263 gr Kartonska podlaga: bela prevlečena karton 350 gr Obdelava: 3 koledarske blazinice šivane in lepljene na karton z kovinsko luknjo Koledarska blazinica: 3 bloki velikosti 32 x 16 cm Papir: bel ofset 80 gr Barva blazinice: črna in rdeča HKS 12 Kazalec datuma: rdeča kot standardna barva...
Irska, Dublin
... centerfeed, beli centerfeed, papirnate brisače itd. Naša najbolj priljubljena blagovna znamka je Bona. Bona izdeluje nekatere najlepše zaključke lesenih tal na svetu. Prodajamo celotno paleto Bona, vključno z: - Bona Traffic HD - Bona Mega - Bona lesni polir - Bona čistilo za oljena tla - Bona osvežilec lesenih tal - Bona odstranjevalec polirja - Bona milo - Bona trda vosek olje - Bona...
Grčija, Chalkida
Naša podjetje Mega Karapazvantis je bilo ustanovljeno leta 1992 in od prvega meseca delovanja nenehno razvija svoje dejavnosti, obogati svojo trgovino z novimi izdelki, začenja sodelovanja z velikimi podjetji v naši državi in tudi v Evropski uniji. Ne usmerja se le v poslovni uspeh, temveč tudi v zadovoljevanje potreb potrošnikov z izdelki, ki so odobreni in odlične kakovosti, ter v ustvarjanje novih delovnih mest v našem mestu, ki ima visoko stopnjo brezposelnosti.