SIXWASNINE je agencija za oglaševanje s polno storitvijo, specializirana za: svetovanje, konceptualizacijo, ustvarjanje in produkcijo. Naša glavna področja dela so: spletni mediji, tiskani mediji in promocija prodaje.
Oglaševalska agencija z znanjem na področju PR, trženja dogodkov, spletnega trženja in interneta. Konceptualizacija, razvoj in realizacija oglaševalskih konceptov. Specializirana za avtomobilsko industrijo.
Oglaševalska agencija z storitvami na področju svetovanja in strategije, ustvarjanja in koncepta, pisanja in uredništva, programiranja spletnih strani, optimizacije iskalnikov, dogodkov in sejmov.
Komunikacijska agencija. Načrtovanje, razvoj in izvajanje komunikacijskih strategij, klasično oglaševanje, zasnova in ustvarjanje spletnih strani ter novih medijev.
Agencija za oglaševanje, dogodke, medije in odnose z javnostmi. Oblikovanje razstavnih prostorov, oglaševalskih kampanj, novinarskega dela, podjetniških revij, plakatov in drugih promocijskih materialov.
Agencija za oglaševanje s polno storitvijo za spletno oblikovanje, grafično oblikovanje, korporativno identiteto, tiskane medije, še posebej alternativne medije. Razvoj individualnih oglaševalskih strategij in njihova izvedba v vseh medijih.
Agencija za celovite storitve, osredotočena na zasnovo in izvedbo internetnih projektov v neprofitnem sektorju. Svetovanje in zasnova, oblikovanje, optimizacija iskalnikov ter spletne raziskave.
Agencija za promocijo prodaje, osredotočena na področja, kot so promocija, upravljanje prodaje, merchandising, načrtovanje dogodkov, konceptualizacija in svetovanje. Pružanje prodajne storitve.
Agencija za oglaševanje in oblikovanje. Ustvarjanje slikovnih brošur, prospektov, letakov, spletnih predstavitev, razvoj logotipov, korporativnih identitet, oglasov, plakatov in videov.
Agencija za celovite storitve za oglaševanje, odnose z javnostmi, komunikacijske strategije, korporativno oblikovanje, tiskane medije, direktni marketing, spletno oblikovanje, sisteme za upravljanje vsebin, novinarsko delo, načrtovanje kampanj.
Agencija za organizacijski razvoj in javne odnose, osredotočena na celostne komunikacijske strategije in razvoj kadrov ter svetovanje, usposabljanje in coaching za zaposlene in vodje.
Agencija za korporativne komunikacije kot temeljna kompetenca. Poleg tega javne zadeve, svetovanje, korporativno publikacijo, digitalno komunikacijo in korporativno oblikovanje.
Agencija, specializirana za izvajanje strategij blagovne znamke ali prodaje ali za posamezne projekte, kot so filmski posnetki, krizni PR, svetovanje o komunikaciji dogodkov ali načrtovanje trženja.
Agencija za dialogično komunikacijo s strankami. Telemarketing s 24-urno storitvijo na področju podpore, TV odgovorov, informacij, nujnih linij in upravljanja pritožb.
Agencija za celovite storitve. Razvoj strategij, večkanalna komunikacija, družbena omrežja, korporativna zasnova, korporativna identiteta, korporativna komunikacija, odnosi z javnostmi.
Agencija za celovite storitve. Razvoj in izvajanje marketinških strategij, korporativna zasnova, korporativne komunikacije, pozicioniranje blagovne znamke, spodbujanje prodaje, odnosi z javnostmi.
Agencija za korporativno komunikacijo, specializirana za posredovanje kompleksnih vprašanj in izdelkov, ki zahtevajo razlago, vključno s tistimi s področja kovin, gradnje naprav in merilne tehnologije.
Komunikacijska agencija. Področje dela vključuje oglaševanje in promocijo izdelkov, blaga in storitev v javnosti. Poudarek na kreativnem trženju in novih medijih.
...M&L Design – Oglaševalska agencija in storitev plakatov. S pomočjo dveh dopolnjujočih se poslovnih področij ponujamo poleg klasičnega oglaševanja tudi celovito storitev za vaše trženje dogodkov, kadar je to potrebno.
Lix Tetrax je mednarodna komunikacijska agencija, osredotočena na odnose z javnostmi, oglaševanje in lobiranje. Z mednarodno mrežo in poglobljenim znanjem v zahtevnih panogah spadamo med vodilne agencije v našem področju.
Agencija za neposredno trženje. Izvajanje analiz potreb in telefonske prodaje z after-sales storitvijo. Pregled in optimizacija podatkovnih baz preko telefonskih tržnih raziskav.