... zmanjšuje čas in stroške. Platforma podjetjem omogoča upravljanje velikega števila projektov, primerjanje razpoložljivih ponudb, spremljanje napredka ter hkratno deljenje vseh informacij in datotek. Za dobavitelje orodij Open Mould pomeni sposobnost pošiljanja velikega števila ponudb novim potencialnim strankam, prilagajanje ponudb med pogajanji, arhiviranje vseh dokumentov in ostajanje na tekočem s...
... izvirnikov v digitalne datoteke (na primer za arhiviranje) je prav tako možno.
Obiščite nas v naši trgovini ali uporabite našo spletno stran, da nam posredujete svoje naloge.
Sneldrukker počne več kot samo tiskanje! Za naloge z dodatno obdelavo ste pri nas zagotovo na pravem mestu!
- 2 ali 4 luknje za vezavo
- perforacijska linija (odtrgana črta)
- spenjači: na ravni - središnje spenjanje (v hrbtu...
mywebook je nova in inovativna platforma, ki vam nudi storitve za raziskovanje interneta, hitro navigacijo, prilagajanje vsebine navigacije ter zbiranje, organizacijo in arhiviranje vseh zanimivih informacij, ki jih najdete na spletu.
Namen mywebook-a je postati vaša prva stran. Z mywebook-om lahko raziskujete internet z uporabo več iskalnikov, pa tudi preko ogromnega kataloga spletnih strani...
...rezanje, perforacija, namestitev očes, lepljenje listov na podlage
PAKIRANJE: pakiranje v serije, pakiranje v termo-zatesnjene ali termo-krčljive folije, pakiranje v škatle, razporeditev, lepljenje kartonskih map
POŠILJANJE: množično pošiljanje (Destinéo, Ecopli, neurgentna pošta)
SPLOŠNE STORITVE: digitalizacija dokumentov, arhiviranje ali uničenje preprostih ali zaupnih dokumentov, računalniško vnašanje, priprava učnih map.
Te storitve se izvajajo v izoliranem, ogrevanem in varnem skladišču ali pri naročniku.
ARHIVIRANJE, PRODAJA, RAZSTAVLJANJE. Umetniške edicije. Reprodukcije, ki ustrezajo izvirnim umetniškim delom. Specializirani smo za kakovostne reprodukcije umetnosti za kulturne institucije in trgovine s spominki. Z profesionalnim in odgovornim pristopom k ponovnemu tiskanju velikih muzejski del.
Naši naročniki: Opera v Parizu, Fondation Beyeler, Grand Palais, BnF, La Cineteca de Friuli...
- Specialist za programe za svetovalne agencije, upravne pisarne in profesionalne pisarne: računovodstvo, dohodnina, ocena, plače in socialna varnost, davek na dobiček, obdelava notarskih aktov, upravljanje z dokumenti, arhiviranje dokumentacije in virtualno svetovanje (spletno) - Razvoj programske opreme po meri - Za mala in srednja podjetja, celovito upravljanje (SV-ERP) z izdelavo...
Retail@Link (Entersoft Group of Companies) je neodvisni ponudnik programske opreme kot storitve, ki ponuja storitve z dodano vrednostjo, osredotočene na naslednje tri smeri:
• e-računovodstvo in e-arhiviranje
• Elektronska izmenjava podatkov (EDI)
• Sodelovalno upravljanje dobavne verige
Retail@Link ima pomembne izkušnje v maloprodaji in industriji hitro obratovalnih dobrin (FMCG), hkrati pa se hitro širi na druge trge.
Fido je vaš kontakt za področja upravljanja dokumentov in upravljanja podjetniških vsebin. Z veseljem vam svetujemo, če želite centralno upravljati račune, potrdila, dokumente in vse informacije v podjetju, od avtomatiziranega skeniranja in zajemanja, preko delovnih tokov do BPM. Kombinacija upravljanja dokumentov in upravljanja podjetniških vsebin omogoča enostavno digitalizacijo in arhiviranje...
Dejavnosti S.E.R.E.T (Družba za raziskave in tehnične realizacije) so predvsem osredotočene na proizvodnjo in prodajo delovne opreme (obrtniki, dvigalne mize itd.) ter na opremo za pregraditev in arhiviranje (kolesa, kolesca, garderobne omare, delovne mize).
Neodvisna sekretarka in izkušena administrativna asistentka, ponujam svoje storitve v Haute-Loire, da nudim dragoceno pomoč profesionalcem, ki jih obremenjujejo administrativne obveznosti. Ponujam možnost delegiranja celotne ali delne administrativne obremenitve, klasično tajništvo, pripravo dopisov, ponudb, računov, spremljanje plačil njihovih strank, organizacijo, razvrščanje ali arhiviranje...
...Podjetje Documentiv GmbH iz Garmisch-Partenkirchena (Bavarska, DE) razvija in prodaja programske rešitve za arhiviranje e-pošte, upravljanje dokumentov (DMS), upravljanje s strankami/Customer-Relationship-Management (CRM) ter biometrično identifikacijo in avtentifikacijo (BioID). Smo spremljevalci, omogočevalci za mala in srednja podjetja v digitalizaciji. Ponujamo inovativne in prilagodljive programske rešitve za zajem, učinkovito upravljanje, organizacijo in iskanje informacij ter dokumentov v procesih. Naš cilj je povečanje vaše delovne produktivnosti in produktivnosti vaših strank.
Od leta 1984 je podjetje Arno Haas zanesljiv partner pri nakupu, prodaji in najemu palet ter mrežastih škatel v Kasslu. Leta 1991 se je ponudba razširila na še eno področje. Osnovna oskrba za selitve v obliki prodaje in najema selitvenega materiala je bila uspešno vključena v ponudbo. Sedaj so s široko ponudbo oskrbljeni tako zasebni kupci, prevozniki pohištva kot tudi podjetja (arhiviranje dokumentov).
...Ponujene storitve so bile oblikovane glede na dejanske potrebe strank: storitev shranjevanja pohištva in blaga, arhiviranje papirnih dokumentov, storitev razstavljanja, pakiranja in sestavljanja ter prevoz pohištva in dragocenih obremenitev so bile zasnovane za selitve pisarn in podjetij iz ali v Firence ter po vsej Toskani z največjo skrbnostjo. Pomemben korak pri načrtovanju selitve podjetja...
... pomoč pri upravljanju administracije? Naša ponudba “pametni raziskovalec” je zasnovana posebej za vas! Nudimo vam: - Poslovni naslov: sprejem in posredovanje pošte, digitalizacija vaših dokumentov, - Telefonska služba: posebna številka, sprejemanje sporočil in posredovanje po e-pošti, - 2 uri svetovanja, - Administrativno upravljanje: razvrščanje in arhiviranje dokumentov, prijava pri zavodih in davčnih uradih, spremljanje zadev in upravljanje sporov. Oglejte si naše druge ponudbe na naši spletni strani: http://www.gestionservices17.com/index.php/votre-aide-administrative-sur-mesure/...
... in tonerje glavnih blagovnih znamk na trgu: Brother, Canon, Epson, HP, Kyocera, Lexmark, OKI, Samsung, Ricoh, IMB, Xerox itd. V pisarniškem materialu naš katalog ponuja osnovne izdelke, ki jih povprašujejo vse panoge trga: spiralni zvezki, mape za projekte, rešitve za arhiviranje in razvrščanje, računalniški dodatki in seveda ergonomija ter dobro počutje: podloge, stojala za monitorje in...
... servisi in pomoč vam omogočajo, da izkoristite naše znanje brez skrbi in po ugodnih cenah. Naše dejavnosti: Programska oprema za računovodsko in finančno upravljanje, Programska oprema za upravljanje nakupov in prodaje, Programska oprema za elektronsko trgovino, Programska oprema za upravljanje proizvodnje, Programska oprema za upravljanje in arhiviranje dokumentov, Strojna in informacijska okolja. Prodajalec, trgovec, prodajno mesto, inštalater, usposabljanja: BOB 50 - Silicon Brain - Dia Client - Isabel - Arco - Ciel - Mercator…...
...
Produkcija in prenos v živo
Périactes je specializiran za orodja, optimizirana za produkcijo, prenos in oddajanje v živo:
Post-Prod/Novice/MAM
Périactes ima pomembno ozadje na področju digitalne postprodukcije in
bo zasnoval delovni tok, prilagojen vašim potrebam.
Monitoring medijev in digitalizacija avdiovizualne dediščine
Périactes ponuja več ključnih rešitev za digitalizacijo, monitoring, arhiviranje in analizo avdiovizualnih medijev, ki so jih razvili najboljši strokovnjaki na tem področju.
Digitaliziramo in skeniramo dokumente v elektronski obliki! Diskretnost je nujna, saj delujemo v skladu z Zveznim zakonom o varstvu podatkov. Prednost dobre digitalne arhivacije: iskanje po celotnem besedilu v PDF-jih ter zaznamki. Digitalna shramba za dokumente in račune. Arhiviranje dokumentov je tako koristno in usmerjeno v prihodnost: brez strahu pred vodnimi poškodbami itd. Z veseljem vam svetujemo o temah, kot so arhiviranje dokumentov in storitve skeniranja. Kot izkušen ponudnik storitev skeniranja z 15-letnimi izkušnjami vam lahko zagotovo pomagamo pri arhiviranju dokumentov.
...blagajne, upravljanje skladišča, dobava ročnih naprav in fiskalnih ter proizvodnih tiskalnikov, pomoč pri naši strojni in programski opremi. Razvoj programske opreme za upravljanje, računovodstvo in skladišče, programska oprema za prenos podatkov, sistemi za prepoznavanje grafometričnega podpisa in elektronsko arhiviranje dokumentov, nadomestno arhiviranje, sistemi geolokalizacije.
Traslochi Roma Dip je podjetje, specializirano za selitve in prevoze. Nudijo vse vrste selitev za strokovnjake v panogi selitev podjetij, arhiviranje. Prav tako zagotavljajo selitve za posameznike z različnimi paketi: ekonomskimi, standardnimi in prestižnimi selitvami. Podjetje ponuja tudi najem tovornjakov za selitve, ki jih opravite sami; na voljo so vam: vozički, trakovi, odeje, škatle. Njihovi koncepti so fleksibilni in prilagodljivi, da bolje zadovoljijo potrebe strank. Cene so jasne in brez dodatnih stroškov. Traslochi Roma Dip ponuja najboljše tržne cene in garancijo točnosti.
... zunanji prenosi administrativnih lokacij, prenosi industrijskih in trgovskih lokacij, prenosi računalniških sob, čistih sob / laboratorijev, težko manipulacijo, občutljivo manipulacijo / umetniška dela, prenose arhivov / arhiviranje, skladiščenje / shranjevanje pohištva.
... spremljajte svojo floto, hitro reagirajte na spremembe situacij, zahtevajte podrobna poročila o preteklosti).
Orditach: prilagojeno digitalno arhiviranje (branje in tiskanje brez izgube časa vožnje, prilagojeno za vašega voznika in vas, skladno z zakonodajo, možna povezava z vašim socialnim sekretariatom).
Ordiconsult: daleč preko preproste podpore (mnenja o zunanjem rasti, izračun stroškov, operativni pregledi).
... iskanje v vašem vsebini za prihranek časa - Izogniti se izgubi in poškodovanju vaših dokumentov. Od leta 1971 smo se odločili ostati podjetje z ljudsko dimenzijo, kjer skrb za podrobnosti, sposobnost tehnične prilagoditve skozi čas in brezhibna kakovost storitev definirajo vrednote SOTIEG-a. Pridružite se nam in spregovorimo o vašem projektu! Naša področja strokovnosti: Upravljanje elektronskih dokumentov, GED, digitalizacija, vnos podatkov, obdelava OCR, indeksiranje, dokumentacijska inženiring in arhiviranje.
... registracijo pošte, obdelavo dokumentnih procesov ali implementacijo avtomatiziranih sistemov za dokumente in arhiviranje. Ključnega pomena je, da pridobite nadzor nad svojimi dokumentnimi tokovi. Prav tako organiziramo tečaje na področju arhiviranja, na primer usposabljanje za vzpostavitev digitalnega arhiva. Želite tudi več pregleda? Z veseljem vam pomagamo uvesti strukturo v vaše arhiviranje in dokumentacijo.