... bančnih transakcij •Priprava in pošiljanje ponudb •Obdelava nabavnih in/ali prodajnih računov •Upravljanje terjatev •Upravljanje obveznosti Minimalno 3 mesece Sekretarsko •Upravljanje e-pošte in/ali koledarja •Pomoč pri oblikovanju logotipa in vizualne identitete •Priprava in naročanje promocijskega materiala •Priprava predloge (digitalno) •Ureditev in upravljanje CRM...
Nizozemska, Den Haag
Tutor in coach na področju raziskovalnih veščin in akademskih veščin za izobraževalne ustanove v višjem strokovnem izobraževanju in znanstvenem izobraževanju. Prav tako mentor pri diplomskih delih za študente v višjem izobraževanju in znanstvenem izobraževanju na področju poslovnih in ekonomskih študij. To so študije, kot so poslovna administracija, ekonomija, poslovna ekonomija, upravljanje malih podjetij in trgovine, komercialna ekonomija, finance itd.
Luxemburg, Luxembourg
...Kelly Services je postala 5. največja svetovna organizacija za začasno delo in ponuja naslednje kadrovske storitve: izbira in zaposlovanje začasnega in stalnega osebja, upravljanje na lokaciji in specifični projekti (podizvajanje, zagotavljanje osebja...). Kelly letno zagotavlja delo več kot 750.000 ljudem na naslednjih področjih: administracija/sekretariat, finance in računovodstvo, inženiring, informatika, pravo, znanost, marketing, lahka industrija, izobraževanje, zdravstvo, pomoč na domu.
Belgija, Roeselare
Transport polnih tovorov. Destinacije: Benelux, Francija, Nemčija,… Prikolice: vse prikolice so opremljene z odpirajočo se streho in odpirajočimi se stranicami. Storitve na kraju samem: administracija, upravljanje zalog, pakiranje, sestavljanje in dostava na montažne linije… Skladiščenje: Eutraco razpolaga z 2 skladišči (Roeselare 15000 m², Charleroi 25000 m²). Aktivnosti skladiščenja podpirajo WMS programska oprema, kar omogoča hitro in ažurno sledenje.
Romunija, Marghita
...Dispečing, Upravljanje prevoznih dokumentov (CMR, itd.), Izstavljanje računov, Evidenca podizvajalcev, Izračun porabe goriva, Računovodstvo, Finance, Tehnična služba in vzdrževanje, Administracija, Kadrovska služba, Statistika in Visoko nivojsko upravljanje. Soft-Transport integrira, poleg Google Maps, tudi HERE Maps kot načrtovalec poti z izračunom KM in cestnin, ob upoštevanju tonaže in velikostnih omejitev. Če želite izvedeti več podrobnosti o naši TMS aplikaciji, prosimo, kliknite na našo predstavitveno spletno stran: https://www.soft-transport.com/en/...
... najbolj primernih nepremičninskih ponudb iz več kot (200) stanovanjskih projektov, ki so na voljo po vsej Turčiji. - Upravljanje in administracija nepremičnin. - Najem apartmajev, avtomobilov in vil na dnevni ali mesečni osnovi. - Pomoč investitorjem pri iskanju največjih tovarn v Turčiji, da izpolnijo svoje zahteve po različnih turških izdelkih. Naša ekipa vas bo čakala na letališču in vas...
Nizozemska, Delft
...LIFT programska oprema je posebej razvita za poslovne ponudnike, kjer je projektna administracija in pripadajoče beleženje ur v središču pozornosti. Ponuja strukturo in postopke za enostavno upravljanje projektov. Programska oprema se ponuja kot "SaaS", kar pomeni programska oprema kot storitev. Tako je LIFT popolnoma brezskrbna oblačna storitev. Od leta 1997 se osredotočamo na štiri panoge in...
Francija, Paris
H3 Campus je izobraževalni center, ki že 50 let nudi poklicno usposabljanje na vseh področjih terciarnega sektorja: marketing, računovodstvo, upravljanje, nepremičnine, paramedicina, notarstvo, administracija, trgovina in informatika. S tremi kampusi v Ile-de-France v Parizu (75), Poissy (78) in Issy-les-Moulineaux (92) skupina vsako leto usposobi več kot 1300 oseb.
Francija, Paris
... primerjalnikov in tržnih mest - Logistična in ERP povezava (CEGID, COLUMBUS) - Administracija sistema Linux, spletni marketing - Spletni razvoj: Back-end PHP, From Scratch, Magento, Prestashop, Wordpress, Symfony. - Baze podatkov: MySQL / MariaDb - Spletne storitve Colissimo - Namestitev strežnika Linux - Razvoj PHP ERP / Logistika DEVOJI vam pomaga pri digitalni transformaciji vašega podjetja z usposabljanjem vaših sodelavcev in podporo pri vaših strateških spremembah. Naši razvijalci so zelo odzivni, če imate težave, nas ne oklevajte kontaktirati, lahko hitro posredujemo.
Švica, Montreux
Financiranje projektov, zlasti raziskav, ki lahko privedejo do komercialne uporabe, posedovanje, nakup, prodaja, upravljanje in administracija patentov, licenc, blagovnih znamk in proizvodnih postopkov ter druge intelektualne lastnine, vse trgovinske dejavnosti, svetovanje itd., tržne raziskave, zlasti na področju okolja in ekonomije tako v Švici kot v tujini.
Združeno kraljestvo, Chatham
... - Prodaja in administracija: Inovacijski center, Medway, Kent, ME5 9FD, Združeno kraljestvo +44 (0)1580 857151 Tehnična in logistična podpora: Waters End Farm, Standen Street, Iden Green, Kent, TN17 4LA, Združeno kraljestvo +44 (0)1580 848110 To zastopstvo v Združenem kraljestvu se razvija in oskrbuje iz Združenega kraljestva s podporo iz Kitajske.
Francija, Clichy
Čeprav upravljanje z administracijo neposredno ne zadeva glavne dejavnosti vašega podjetja, je kljub temu nujno za njegovo učinkovito delovanje. Zato je potrebno optimizirati izvajanje teh nalog. ZNK Administracija vam ponuja prevzem vaših administrativnih nalog, tekočega upravljanja ali predknjigovodstva. Z uporabo naših storitev se boste obkrožili z usposobljenimi administrativnimi asistenti, ki vam lahko ponudijo prilagojeno rešitev za hitro in učinkovito obravnavo vaših zahtev. Naša ambicija je postati vaš zanesljiv partner.
Nemčija, Ludwigshafen
... profesionalnim načrtovanjem se izognete dragim napakam že na začetku! - Usposabljanje za higienske standarde Zakon o zaščiti pred okužbami predvideva visoke denarne kazni ali celo zaporne kazni za kršitve, odvisno od resnosti. - Coaching za gostince in hotelirje Upravljanje, administracija, vodenje osebja, čistoča, zadovoljstvo gostov, postopki, procesi...
KeyVisions izvaja celoten postopek od zasnove do dostave programske opreme, ki temelji na internetnih tehnologijah (Microsoft in odprtokodne rešitve): HTML, CSS, JSON, XML, Javascript, dinamične strani, spletne storitve, upravljanje podatkov. Rešitve, razvite za mala, srednja in velika podjetja, so skozi leta številne in pokrivajo različna področja: proizvodnja, logistika, prodaja, marketing, administracija in skladiščenje.
Luxemburg, Crauthem
Easy HR je podjetje, specializirano za delovno pravo v Luksemburgu in Franciji. To podjetje vam omogoča, da zunanje izvajate vse svoje administrativne storitve ter storitve na področju človeških virov. Naše storitve se prilagajajo potrebam vašega podjetja. - Upravljanje socialne administracije vašega podjetja - Administracija vašega osebja Sestavljanje delovnih pogodb, aneksov k pogodbi...
Španija, ALBORAYA (VALENCIA)
ADMINISTRACIJA IN UPRAVLJANJE NEPREMIČNIN IN LASTNIŠKIH SKUPNOSTI...
Nemčija, München
IT svetovanje, IT storitve, IT distributer, IT sistemska hiša, IT varnost, zaščita podatkov, upravljanje procesov, mrežna tehnologija, ISO27001, PCI-DSS, BSI, IT ocena, administracija, migracija, IT osebje...
Francija, Paris
... bližje pričakovanjem vsakega od svojih strank, je itaia, ponudnik IT vzdrževanja, internetne telefonije in oblačnega gostovanja, razvila celovito paleto zunanjih storitev, namenjenih malim in srednjim podjetjem. Tukaj so storitve IT vzdrževanja, vključene v naše ponudbe: Enotni stik - Manager za uspeh strank Enotna točka - Oddaljena podpora Premiki in intervencije Administracija in optimizacija Varnost je pomembna: antivirus je brezplačen in obvezen v vseh naših ponudbah Nadzor Kultura rezultatov Presegamo klasično vzdrževanje, temelji na kar najbolj operativni informatiki.
Španija, Elche-Alicante
... kakovosti našega podjetja je utrditi to realnost, vedno izboljšati storitev in pozornost do zahtev naših strank. To je mogoče doseči le s popolno odgovornostjo, angažiranostjo in stalnim izobraževanjem vsakega člana tega podjetja, pri čemer začne vodstvo s svojimi odločitvami v zvezi s tem. V naših prostorih združujemo vse poslovne vidike: Upravljanje, Administracija, Trženje, Proizvodnja in Raziskave.
... predsednika in, če je potrebno, Skupščine skupnosti. Odgovarjanje na vprašanja predsednika/predsednice in lastnikov nepremičnine. Vedno vrnemo klice. Priprava računov prihodkov in odhodkov. Izvajanje plačil in pobiranje terjatev, kot tudi ustrezne ukrepe v primeru zamude pri plačilu. Priprava letnih proračunov in določitev deležev lastnikov. Nenehno spremljanje vsakodnevnih aktivnosti nepremičnine. V skladu s predsednikom/predsednico sklicati seje. Vse funkcije, potrebne za ohranjanje skupnih dobrin, ter ohranjanje dobrih odnosov med člani skupnosti. Upravljanje najetih nepremičnin.
Slovaška, Galanta
... administracija skladiščne agende sta prilagodljivi, da ustrezata vsem zahtevam. Ponujamo vam višjo produktivnost in nižje stroške. Nadaljujemo z širjenjem naše skladiščne površine in storitev. Naše prednosti so: Sistem upravljanja skladišča + IFS certifikacija kakovosti. Ponujamo naslednje storitve: 24-urna obdelava blaga, distribucija blaga, prečkanje, označevanje, so-pakiranje itd. Mi smo ključ vaše učinkovitosti.
Bosna in Hercegovina, Sarajevo
...kakovost in izobrazba delovne sile pa sta na najvišji ravni, kar je dobro znano za države Balkana. Bilo bi več kot smiselno, da nas izberete za prihodnje partnerje. To so nekatere prednosti sodelovanja z nami: - Varčevanje z denarjem z zmanjšanjem stroškov - Zmanjšanje delovne obremenitve - Ohranitev in izboljšanje kakovosti dela - Zaključevanje nalog pravočasno - Prilagodljivost glede vseh vaših potreb - Odgovornost za zaposlovanje je naša skrb. Nekatere storitve, ki jih ponujamo: - ICT rešitve - Tržno raziskovanje (usmerjeno v prodajo) - Prodaja - Administracija - Tajniške storitve...
...Smo podjetje, specializirano za zunanje izvajanje storitev, usmerjeno v storitve na 5 področjih: - Oblačne finančne storitve BPO/BTO - Pravni storitve - IT storitve - Upravljanje in administracija sredstev - Storitve upravljanja objektov Skupina Exceltia je edino podjetje na Iberijskem polotoku "SWIFT Service Bureau Premier", ki je del stroge skupine 5 v Evropi in 12 po svetu. Sledimo procesu mednarodne širitve, prispevamo k povečanju produktivnosti in izboljšanju rezultatov naših strank kjerkoli po svetu.
Danska, Hinnerup
... tipkovnice in miške. Naši kupci delujejo predvsem na področju avtomatizacije, prehrambene, kemične in farmacevtske industrije, zdravstvenega varstva, AI in globokega učenja, strojnega vida, terenskih storitev in pomorske industrije. Oglejte si vse panoge. Glavni sedež Blue Line se je leta 2018 preselil v nove prostore v Hinnerupu blizu Aarhusa. Tukaj se obravnavajo proizvodnja, administracija, oblikovanje in skladišče. Poleg tega je Blue Line prisoten v več državah.
Združeno kraljestvo, East Ham
... financah - Upravljanje in ustvarjanje baz podatkov - Oglaševanje in prodaja - Nasveti in lekcije o lepoti - Storitve blagovne znamke - Knjigovodstvo in računovodstvo - Načrti prehrane in obrokov - Rezervacija sestankov za vas - Pomoč pri računovodstvu in financah.
Francija, Vaulnaveys
... financiranja, človeških virov,… • Pravno in davčno strukturiranje premoženja. Koordinacija odvetnikov, notarjev, premoženjskih svetovalcev, računovodij, da bi identificirali najboljše strukture za ohranjanje optimalne organizacije v spreminjajočem se okolju. • Administrativna podpora: Prav tako skrbimo za upravljanje vsakodnevnih zadev družin strank: - zasebno tajništvo, arhiviranje in varno izmenjavo, digitalni sef, zaščita osebnih podatkov, administracija, zavarovanje, blagajna, concierge.
Belgija, Gembloux
CLASS-GROUP vam ponuja paket za celovito upravljanje vaših projektov. Zahvaljujoč svojim štirim specializiranim enotam lahko CLASS-GROUP zadosti vašim pričakovanjem na področjih upravljanja, financ, nepremičnin in naložb. Class-Business: upravljanje in administracija podjetij, posredovanje podjetij ali panog, svetovanje pri združitvah in prevzemih podjetij ali panog. Class-finance: finančno...
Združeno kraljestvo, London
... marketing, prodaja, finance, pravne zadeve, administracija, operacije ali IT; - Naša rešitev Insource je bila zasnovana za podjetja, ki iščejo nasvete o strukturiranju svojega poslovanja za učinkovito rast in zaposlovanju najboljših talentov za to.
Združeno kraljestvo, Preston
...Ta enostaven za uporabo, a hkrati močan spletni tiskarski pripomoček omogoča 24/7 dostop do funkcij naročanja in poročanja o tisku, kar našim strankam pomaga, da poslujejo, ko jim to najbolj ustreza. Omogoča nam centralno upravljanje in nadzor nad kompleksno mrežo uporabnikov, tiskarskih izdelkov in podružnic, ki jih naše stranke zahtevajo. Ta centralizirana administracija ponuja hitrost in prilagodljivost za prilagajanje spremembam ter izvajanje novih idej in strategij.
Španija, Olesa De Montserrat
Upravljanje nepremičnin je naša glavna storitev, ki zajema vse področja upravljanja: računovodstvo in finance, dobava, zavarovanja, pravne storitve, administracija in tajništvo ter popravila. Nahajamo se v Olesi de Montserrat (Barcelona) in od tu upravljamo z nepremičninskim premoženjem, najemninami, stavbami in prostori v okolici. Izkoristite našo trenutno promocijo, kot jo boste videli na naši spletni strani! Vključuje prvih dveh mesecev brezplačnega upravljanja, brezplačno slikanje stopnišča ali 6 mesecev brezplačnega vzdrževanja dvigal.