Kampanja ClassicM@RS Mercedes-Benz Classic
Cilj: S novim, izjemnim dizajnom pritegniti pozornost in Classic M@RS predstaviti širokemu občinstvu.
Mediji: Splet, brošura, promocijski materiali, HTML-novice
Stranka: Mercedes-Benz Classic
Ciljne skupine: Zgodovinsko zainteresirani, ljubitelji starodobnikov, avtomobilski navdušenci, novinarji, zaposleni v koncernu Daimler
Obseg: Pilotni projekt na nacionalni ravni, nato po svetu
Cilj: S novim, izjemnim dizajnom pritegniti pozornost in Classic M@RS predstaviti širokemu občinstvu.
Znatno povečanje že dobrih številk uporabnikov.
Odmev na blagovno znamko Mercedes-Benz.
Mediji: Splet, brošura, promocijski materiali, HTML-novice
Jezik: Nemščina, angleščina
Posebnosti: Delavnica o komunikacijskem konceptu, izpostavljanje USP, razvoj trditev z uporabo kreativnih tehnik s strankami.
Ključna vizualizacija, vzpostavitev baze podatkov uporabnikov, HTML-novice