Izdelki za prodajo (3)

Predloga Poslovnega Načrta za Kanalne Partnerje

Predloga Poslovnega Načrta za Kanalne Partnerje

Izdelava poslovnega načrta za kanalne partnerje iz nič je lahko izziv. Katere so najboljše prakse? Katera vprašanja ne veste, da bi jih morali postaviti? Kako lahko zagotovite, da bo vaš poslovni načrt za partnerje ustrezal potrebam tako vaše podjetja kot tudi poslovnega partnerja? Če bi le obstajal predloga! Tako Certifikat v prodaji preko kanalov kot Certifikat v upravljanju kanalov vključujeta module o skupnem poslovnem načrtovanju s partnerji. To vključuje predloge za poslovno načrtovanje kanalnih partnerjev, orodja in smernice, ki jih lahko uporabite za učinkovite seje skupnega poslovnega načrtovanja s svojimi partnerji. Najpomembneje je, da lahko zagotovite, da bo vaš novi poslovni načrt za kanalne partnerje ustrezal globalnim najboljšim praksam.
Certifikat v Kanalni Prodaji - Strokovnjak za Usposabljanje v Kanalni Prodaji

Certifikat v Kanalni Prodaji - Strokovnjak za Usposabljanje v Kanalni Prodaji

Certifikat v prodaji preko kanalov je naš glavni tečaj usposabljanja za prodajo preko kanalov. Ponuja vam močno osnovo v osnovnih konceptih, okvirjih, najboljših praksah in orodjih za strateško prodajo preko kanalov z vašimi partnerskimi kanali. Ta certifikat bo prav tako vzbudil zaupanje tako pri trenutnih kot tudi pri prihodnjih delodajalcih, da imate znanje o prodaji preko kanalov, ki ga potrebujejo za dosego uspešnih rezultatov preko portfelja partnerskih kanalov.
Video: Donosnost Kanalnih Partnerjev - Spoznajte Najboljše Prakse v Donosnosti Prodaje Kanalnih Partnerjev

Video: Donosnost Kanalnih Partnerjev - Spoznajte Najboljše Prakse v Donosnosti Prodaje Kanalnih Partnerjev

Pomoč kanalnim partnerjem pri razvoju dobičkonosnih poslovnih modelov je glavna skrb za najbolj uspešne tehnološke prodajalce. Ta intervju iz naše serije "Vpogledi v kanale" o temi dobičkonosnosti partnerjev je z Edom Mooreom, direktorjem razvoja kanalov za Zahodno Evropo pri Microsoftu. Ed izpostavlja nekatere najpomembnejše vidike, ki vplivajo na dobičkonosnost partnerjev, ter ponuja ključne vpoglede in nasvete o tem, kako lahko tehnološki prodajalci optimizirajo svoje dobičke.