...Ne glede na to, ali gre za preprosto operacijo ali kompleksne CRM rešitve, RDSL vam ponuja možnost upravljanja vaših dejanj v zvezi sstrankami.
Odnos sstrankami je ključnega pomena za uspeh podjetja.
Eurovensys, s sedežem na Poljskem, se specializira za razvoj programske opreme komercialne kakovosti. Naša strokovnost je v ustvarjanju novih digitalnih izdelkov na ravni podjetij v različnih sektorjih, vključno z zdravjem, financami in IT. Naše stranke vodimo skozi celoten razvojni cikel - od začetne ideje do uvedbe v proizvodnjo, kar dopolnjujejo stalne raziskave in razvoj.
Naše storitve obsega...
... zahtevkov, ob redni komunikaciji z uporabniki. Orodja, ki se uporabljajo, vključujejo sisteme za upravljanje zahtevkov, baze znanja, komunikacijske platforme in sisteme za spremljanje. Učinkovitost se meri z indikatorji, kot so čas odziva in reševanja ter zadovoljstvo uporabnikov. SGIDI izboljšuje učinkovitost, zmanjšuje motnje in zagotavlja popolno preglednost ter sledljivost, s čimer igra ključno vlogo pri učinkovitem upravljanju informacijskih tehnologij v organizaciji.
...Nepogrešljiv del vseh naših programski rešitev - Posebej zasnovan za upravljanjeodnosovsstrankami - Ključni del oskrbe obstoječih strank in pridobivanja novih strank danes...
...CRM omogoča enotno in centralizirano zbiranje vseh dragocenih informacij o ciljni skupini na preprost in organiziran način. Poleg tega omogoča učinkovito upravljanjeodnosovsstrankami, kar je temeljni cilj za uspeh vseh organizacij.
... zadovoljen je bil kupec s proizvodom ali storitvijo? Imate odličen izdelek, vendar težave s storitvijo/implementacijo? V CRM-ju lahko izvajate ankete in hitro ter nadzorovano komunicirate s stranko preko sistema za obravnavo zahtevkov.
...Avtomatizirano upravljanje delovnih tokov, spremljanje uspešnosti v realnem času - Rešitve za spremljanje in avtomatizacijo procesa razvoja programske opreme so zasnovane za poenostavitev življenjskega cikla razvoja programske opreme z avtomatizacijo ključnih procesov in zagotavljanjem zmogljivosti spremljanja v realnem času. Te rešitve pomagajo ekipam za razvoj programske opreme učinkoviteje...
... pri soočanju s tem izzivom, je ADONIS izbral vodilne ponudnike na njihovih trgih, kar nam omogoča, da MSP zagotovimo pravilno izbiro trajne rešitve, ki je na vrhuncu tehnološkega napredka.
NAŠE REŠITVE
Funkcionalna pokritost izbranih ponudnikov prognoznih sistemov omogoča celovito zadostitev vsem potrebam, ki jih podjetja izražajo na področju:
– Prognozni sistemi za upravljanje (ERP/PGI),
– Prognozni sistemi za računovodstvo in finance,
– Prognozni sistemi za plače, HR in upravljanje osebja,
– Prognozni sistemi CRM...
...CESTRACK je vrsta programske opreme za načrtovanje virov podjetja (ERP) in upravljanjeodnosovsstrankami (CRM++).
CESTRACK vključuje tako CRM kot ERP rešitve, ki se natančno prilegajo vašim potrebam.
CESTRACK je sistem, ki temelji na oblaku.
...Povečajte svoje prodaje s centralizacijo vseh informacij o vaših potencialnih strankah v aplikaciji Odoo CRM.
Na voljo imate več možnosti:
- spremljanje vaših potencialnih strank
- deljenje informacij s svojimi ekipami
- enostavna analiza vaših prodajnih procesov in še več…
Poleg tega je Odoo CRM integriran z drugimi moduli:
- Podpis: za podpisovanje pogodb
- Prodaja: za ustvarjanje ponudb
- Fakturiranje: za pretvorbo ponudb v račune
- Email marketing: za pošiljanje ciljanih e-poštnih sporočil vašim potencialnim strankam ali strankam ...
...CRM (upravljanjeodnosovsstrankami) je orodje, ki med drugim omogoča optimizacijo kakovosti odnosa sstrankami, zvestobo in maksimiranje prihodkov (svežina, pogostost, znesek in nadgradnja + prodaja povezanih izdelkov) ali marže na stranko.
...Upravljanjeodnosovsstrankami je ključna komponenta za optimizacijo vaših interakcij z vsemi vašimi stiki in razvoj vašega poslovanja. Danes se opira na dosledno in posodobljeno bazo podatkov.
Izbira pravega CRM programske opreme pa ne pride sama od sebe. Na trgu obstaja številne rešitve, vsaka z različnimi funkcionalnostmi, orodji in konkurenčnimi prednostmi.
Winbound vam spodaj prinaša tri ključne nasvete za izbiro tistega, ki bo ustrezal vašim potrebam.
...Prilagojen CRM sistem je programska oprema, razvita posebej za vas. Prilagojena je potrebam vašega podjetja. Takšni CRM-ji so zasnovani tako, da upoštevajo posebnosti vašega upravljanja odnosovs trenutnimi strankami in naredijo vaše podjetje bolj privlačno za nove.
S storitvami razvoja prilagojenega CRM-a so funkcije in zmogljivosti prilagojene edinstvenim delovnim procesom vašega podjetja...
...
- Živahen pogovor Nudite osebno pozornost obiskovalcem
- Stiki Upravljajte celotno svojo bazo stikov na enem mestu
- Koledar Ne zamudite sestanka
Splošne značilnosti Vse to prinaša v standardni opremi
100% odziven
Vi in vaši kupci ga lahko uporabljate z mobilnimi napravami
Upravljanje uporabnikov / strank
Vaši uporabniki in stranke s svojim lastnim nadzornim ploščo
Modularni sistem, ki raste z vami
Dodate lahko toliko funkcij, kolikor jih potrebujete
Odprtokoden
Pridružite se skupnosti z več kot 16.000 razvijalci
Brez plačil licenc
Pozabite na mesečna plačila licenc za uporabo...
...Specializirani smo za razvoj prilagojenih CRM aplikacij, ki vam omogočajo optimizacijo produktivnosti vašega podjetja z izboljšanjem prodajnih ciklov in marketinških strategij ter dodatnim prodajanjem in izkoriščanjem podatkov in analitik povezanih sstrankami.
Namesto da bi izgubljali čas z administrativnim delom, lahko z prilagojenim CRM-jem avtomatizirate vse svoje rutinske naloge s pomočjo...
...Aqua eSolutions ponuja napreden in zmogljiv CRM programsko opremo za celovito in integrirano upravljanjeodnosovsstrankami. Celovit pregled poslovne dejavnosti v realnem času.
Rešitev, usmerjena v stranke, ki avtomatizira poslovne procese, izboljšuje produktivnost ter povečuje prodajo in zadovoljstvo.
...Vas nenehno moti telefon? Ne glede na to, kakšno je vaše delo, vam Ipcontact ponuja prilagodljivo rešitev za profesionalno in prijazno sprejemanje vaših strank ter upravljanje vaših odnosovsstrankami.
Kako deluje?
• Nudimo vam številko za vašo telefonsko sprejemno službo, na katero preusmerite svojo telefonsko linijo.
• Naše asistentke sprejemajo zahteve vaših strank v imenu vašega podjetja, v...
...Odkrijte našo ponudbo za ustvarjanje spletnih strani in prilagojenih aplikacij
- E-trgovina Prestashop
- Premium spletna stran
- Spletna stran vseh kategorij
- CRMupravljanje podjetja
- Spletna aplikacija
- Mobilna aplikacija
- Programska oprema...
...Implementacija CRM orodja je eden najpomembnejših projektov za podjetje. Z združevanjem vseh informacij, ki jih imate o svojih strankah in potencialnih strankah, vam lahko omogoči hitro povečanje vaših prodajnih rezultatov, hkrati pa izboljša izkušnjo strank. Z dostopom do različnih kazalnikov uspešnosti boste lahko nenehno izboljševali svojo marketinško in prodajno strategijo.
...Izkušnje, ki jih je JEVERA pridobila v desetletju na trgu razvoja programske opreme, so očitne v ERP/CRM sistemih za telekomunikacije, maloprodajo itd. Naši kupci nas spodbujajo k razvoju specifičnih modulov ter k razdelitvi njihovih monolitnih ERP sistemov na mikroservisno arhitekturo.
...ACT! je programska oprema za upravljanje stikov, ki jo uporablja milijone malih in srednjih podjetij ter jo hvalijo strokovnjaki. Programska oprema ACT! je najbolj prodajana rešitev za upravljanje potencialnih strank na svetu. Ta močna rešitev vam in vaši ekipi pomaga skozi celoten prodajni cikel in odnos sstrankami.
...Naša strokovnost na področju integracij ERP in CRM, skupaj z močno zgodovino v ekosistemu SAP, nam omogoča optimizacijo tako poslovnih kot tehničnih vidikov vaših procesov. Prepoznani s strani HubSpot kot partner za integracije.
- SAP
- Exact
- Sage 100
- Teamleader
- Salesforce
- Microsoft
- Shopify
- Magento
- Prestashop...
...Advantage je bil razvit, da vam pomaga hitreje reagirati na spremembe na trgu. Omogoča vam, da odgovorite z edinstvenimi prednostmi in močmi vašega izdelka v primerjavi s konkurenco z uporabo bojnih kartic za priložnosti, račune ali izdelke.
... ključnih kriterijih, in sicer preko dveh pristopov (telefonske ankete med strankami in skrivne obiske osebja agencij).
Cilj je spoznati navade glede nakupa zavarovanja ter pomagati vlagatelju pri oceni njegovega trga in izboljšanju njegovega koncepta.
...).
- Sodelovanje z našimi strankami za povečanje konverzije njihovih potencialnih strank v stranke ter dosego dolgoročne zvestobe.
- Usklajevanje ekip trženja, prodaje in storitev, da zagotovimo kakovostno izkušnjo za stranke naših strank.
- Analitiko podatkov za ukrepanje na informacijah, ki so shranjene v platformi CRM.
- Oblikovanje in razvoj spletnih strani.
- Svetovanje o najboljših praksah.
- Analiza in implementacija prodajnih procesov.
Pišite nam na: info@vendemas-mkt.com ali po WhatsAppu na +34652131631...
... bolj evolucijski kot revolucionarni. Vendar pa se trenutnega navdušenja okoli Industrije 4.0 ne sme podcenjevati.
Opremljanje komponent in strojev s senzorji in programsko opremo omogoča samodejno pridobivanje podatkov s terena. Medsebojna povezava pomeni, da so ti podatki dostopni skoraj v realnem času in zbrani na centralni točki. Kar je bilo prej mogoče videti neposredno na komponentah in...