Trženje, oglaševanje in prodaja

Trženje vključuje tržno usmerjeno vodenje podjetja in si prizadeva zadovoljiti potrebe strank in potencialnih strank. Poleg vplivanja na nakupne odločitve gre tudi za prodajo preko skrbi za stranke, oglaševanja ali drugih dejavnosti v podjetju. Skoraj v vseh panogah in podjetjih so ti sektorji izjemnega pomena, med katerimi so tehnološka industrija, maloprodaja, spletna trgovina in drugi sektorji, kjer je prodaja strankam ključnega pomena. Oglaševanje in prodaja v teh panogah skrbita, da podjetjem uspe pritegniti pozornost ciljne skupine in omogočiti nakup. V tej industriji najdete kategorije, kot so: iskalni marketing, oglaševalske agencije, marketinške agencije, marketing na družbenih omrežjih, oglaševanje in veliko drugega. Uporaba izdelkov in storitev lahko poveča vidnost, dosežek in prepoznavnost blagovne znamke ter pritegne potencialne stranke za zagotovitev prihodkov in poslovnega razvoja.