Francija, Raedersheim
...ki se nahajajo pod ploščo, omogočajo, da ni nobenih udarcev v prenosu preko zobnika in vodila ter nobene kotne igre ob koncu poti. Ti moduli so opremljeni s hidravličnimi amortizerji in induktivnimi senzorji, rotacijsko vodilo zagotavljata 2 kroglična ležaja, ki omogočata uporabo tega modula v vseh smereh, tudi z odmaknjeno obremenitvijo. Vmesna pozicija je na voljo kot opcija. To je pnevmatska ustavitev z nasprotnim cilindrom, na predhodno določeni poziciji (±1°). Model: 411 do 413 Moment motorja (pri 6 barih): 1,2 do 9 Nm Kot vrtenja: 30 do 180° Maksimalna obremenitev: 1 do 7 kg...
Kitajska, Dongguan
...Ti linearni aktuatorji za letala, znani tudi kot 'aktuatorji kril', so nameščeni na vsakem krilu. Uporabljajo se za ohranjanje učinkovitega letenja pri nizkih hitrostih. Aktuator krila je pritrjen na krilu letala s pomočjo vrtečega vijaka.
Nemčija, Schwalbach
...DDA Direct Drive Motor je rotacijski aktuator, ki neposredno poganja rotacijsko mizo z motorjem, ne da bi uporabljal kakršenkoli mehanizem za zmanjšanje hitrosti, kot sta pas ali redukcijska zobnika. Odprava mehanizma za zmanjšanje hitrosti pojasnjuje, zakaj je mogoče doseči visoke hitrosti in odličen odziv s tako kompaktno konstrukcijo. Serija vključuje modele, zasnovane za visok navor in visoko obremenitev do 90 ali 270 kg. To zelo olajša, na primer, integracijo rotacijskih indeksnih miz v avtomatizacijski sistem.