...Teatralizacija prodajnega mesta je enkratna ali trajna poteza, ki vključuje postavitev komercialne ponudbe določene blagovne znamke ali trgovine. Cilj teatralizacije je spodbuditi nakupno dejanje z ustvarjanjem ugodne atmosfere in povečati obisk prodajnega mesta. Pot kupca in zvestoba sta danes nepogrešljivi temi.
OPTIMARK je podjetje, specializirano za vizualno komunikacijo že več kot 20 let. Proizvajamo in tržimo svetlobne reklame, reklame za žerjave, kakemone, označevanje vozil, signalizacijo... Namenjeno priznanih strokovnjakom po vsej državi.
... podjetja Bikom je modularna z variabilnim odprtjem. Od 180 do 220 cm prehoda. Teatralizacija je trenutno v trendu v PLV GMS. Manj PLV, a bolj veličastno. Določamo območja v velikih trgovinah, namenjena eni sami blagovni znamki. Učinek je osupljiv in vaša podoba je prepoznana s strani vseh. Za celovito študijo nas kontaktirajte.
Referenca Arha: 4P
Širina po montaži: od 240 do 290 cm
Višina po montaži: 220 cm
Dimenzija stebrov: 30 cm na stran
Prostor za prehod v širini: 180 do 220 cm
Material: dvojni valoviti karton
Pakiranje: Enotno pakiranje od enega kosa...
...Naša naloga je postavitev komunikacijskih elementov, namenjenih prodajnim mestom: PLV – Signalizacija – Dekoracije – Ureditev – Teatralizacija. Podjetje SOGEFAB je bilo ustanovljeno leta 2001 s strani dveh strokovnjakov iz grafične industrije in danes zaposluje 10 ljudi ter dosega 6 milijonov evrov prometa. Naš pristop 'full service' temelji na mreži znanj v Roni-Alpah: neodvisnost, izjemna odzivnost in zagotovitev najboljših tehnoloških rešitev po najboljši ceni.
PANKARTE PLV oblikuje in izdeluje vse vrste PLV, potrebne za promocijo vaših izdelkov na prodajnem mestu.
Specializirani smo za izvedbo oglaševanja na prodajnem mestu iz kartona ali plastike: pultni stojali, totemi, skrinjice, animacijski stojni, talni stojali, teatralizacija...