...Že proti koncu leta 2012 je bilo na Facebooku objavljenih 300 milijonov fotografij in 40 milijonov na Instagramu, trenutno pa so ogledi na novih medijih glavno komunikacijsko sredstvo. So slike, fotografije in videoposnetki, ki nam omogočajo pripovedovanje zgodb, ki lahko vzbudijo čustva in ljudi spodbudijo k dejanjem. Vsako podjetje z znano blagovno znamko je povezalo stavek z blagovno znamko, blagovno znamko z zgodbo. Za promocijo podjetniške podobe je potrebno vzpostaviti jasno povezavo med zgodbo in podjetjem, da si te ljudje zapomnijo.
Italija, Gallarate
... komercialnih izdelkov, zadv ne potrebuje nobenega predvajalnika. Deluje na katerem koli operacijskem sistemu, ki ima nameščen brskalnik, ki podpira html5. Zmožen je usklajevati vse vrste multimedijskih in nemedijskih formatov (npr. WMV, MPEG1, MPEG2, MPEG4, spletne strani, vsebine flash SWF itd.). Idealna rešitev za vse, ki želijo predvajati informativne novice, oglase in prilagojeno vsebino v najrazličnejših kontekstih: prodajna mesta, nepremičninske agencije, profesionalne pisarne, hoteli, turistične nastanitve, potovalne agencije, trgovine s telefonijo itd.
Italija, Milano
...fotografije za družbena omrežja, kakovostne fototiskane slike s fotorevijo, portrete za oglaševanje, gledališče in predstave. Smo v partnerstvu s Confcommercio, z univerzami Bocconi in IULM ter z glavnimi italijanskimi in tujimi univerzami. Naša strankarska baza obsega majhna, srednja in velika italijanska in tuja podjetja, multinacionalke, luksuzne blagovne znamke, Visual Merchandising, pravne pisarne...
Italija, Lequile
Vrednotenje industrijske realnosti s fotografskim servisom je eden ključnih korakov za dosego uspešne komunikacije. Fotografiramo slike, ki lahko pokažejo pomembne podrobnosti in poudarijo značilnosti predmeta. Imamo dolgoletne izkušnje pri izdelavi industrijskih fotografij v vseh sektorjih: od nastanitvenih obratov, do steklenic vina, nakita, oblačil... Skrbimo za celotno podobo podjetja...
Italija, Trieste
V podjetjih danes prevladuje zavedanje, da je komunikacija ključni dejavnik uspeha. Video, zaradi svoje sposobnosti opisovanja in čustvovanja, je najbolj primerna oblika za širjenje vaših vsebin. BORAFILM oblikuje ideje, besede in slike za vašo komunikacijo. BORAFILM se opira na svetovalce, tehnike, grafike, vodje lokacij in agencije za iskanje igralcev, da zadosti vsem zahtevam malih, srednjih in velikih podjetij. Fleksibilnost in agilnost BORAFILM vam omogočata, da dobite močno prilagojen izdelek po konkurenčni ceni.
Priljubljene države za to iskalniško poizvedbo