Wico Service se nahaja v Lucci na naslovu Viale S. Concordio 149. Naša družba je specializirana za finančne postopke, kot so odprtje davčne številke, vodenje računovodstva, plače, izpolnjevanje zahtev glede zasebnosti, upravljanje z INPS, podjetniška financiranja, ugodna financiranja. Za kakršne koli pojasnila in informacije nas pokličite na številko: 0583 496391...
... vsaka podjetja za energetske storitve, Bondoni E.S.Co s.r.l., po stiku z morebitnim naročnikom, bodisi javnim organom bodisi zasebnikom, po preučitvi obstoječega stanja, pripravi projekt izvedljivosti, določi finančni vir, sklene pogodbo z morebitnim uporabnikom, poskrbi za izvedbo sistemov (ustvarja A.T.I. ali začasno združenje podjetij med seboj in izvajalci) in za celotno trajanje morebitne pogodbe skrbi zaupravljanje sistema (vključno s kontrolami delovanja).
Z ukvarjamo se z odškodninami za škodo zaradi prometnih nesreč, civilno odgovornostjo (kot so na primer nevarnosti na cestišču, lastništvo ali upravljanje domačih živali, naključni padci v javnih obratih), poškodbami pri delu, šolskih, športnih, zaradi zdravniških napak ali slabe zdravstvene oskrbe, poplav, škode v večstanovanjskih stavbah, materialne in telesne škode. Ne zahtevamo predplačila stroškov, naši honorarji pa bodo odstotni in bodo dolgovani le ob uspešni odškodnini.
... sistemov za podporo proizvodnji, lansiranje in nadzor naročil, upravljanje podizvajanja v Italiji/čezmejno, logistični nadzor, implementacijo sistemov kakovosti (ISO 9001-14001-18001 in drugi), organizacijo in nadzor vzdrževanja obratov ter izbiro in upravljanje človeških virov. Pisarna se opira na dolgoletne izkušnje lastnika (približno 23 let), pridobljene v zelo raznolikih okoljih glede na velikost in blagovno skupino (multinacionalke ali podjetja s privatnim podjetniškim stilom, italijanska ali tuja).
... sodeluje z odvetniki in svetovalci za delo. Najboljše prakse, ki so se v več kot šestdesetih letih utrdile v naši pisarni, so zagotovilo učinkovitosti in strokovnosti. Pravniška tradicija, ki je tudi način dela, usmerjen v jasnost in korektnost do strank. Predračun in ocena izvedljivosti vedno predhodita prejemu poklicnega mandata. Govorimo in pišemo tekoče v angleščini, francoščini in španščini...
...lahko dostopajo do nepovratnih sredstev in/ali ugodnih posojil, ki jih zagotavljajo regije ali Ministrstvo za zunanje trgovanje. Hkrati nudimo tudi svetovalne storitve na finančnem področju, tudi z uporabo specializiranih pravnih struktur, kot so SIF, nepremičninski skladi, trusti itd. Poleg tega nudimo storitve podjetjem, ki vključujejo preverjanje in upravljanje bančnih anomalij (anatocizem, obrestna mera, ustreznost bančnih jamstev) in anomalij Equitalia (Equitalia položnice).
... zaupanja vrednih dobaviteljev, ki so strukturirani za hitro reševanje potreb različnih naročnikov, posameznih lastnikov ali stanovanjskih skupnosti. Povezava med odvetnikom in upravnikom prinaša znižanje stroškov za stanovanjsko skupnost, saj se izogne podvajanju nalog zunaj. Pisarna ponuja kot dodatne storitve upravljanje zasebnih nepremičninskih premoženj ter pomoč pri najemu in/ali prodaji nepremičnine, od priprave pogodbe do njene registracije. Poklicna biografija: Diplomiral iz prava leta 1992, vpisan v Odvetniški zbor Rima in okolice od leta 2001. Trenutno upravljani objekti: 35...
Pooblaščeni inštitut za izterjavo in upravljanje terjatev, ki se odlikuje po svojem načinu delovanja. Voden s strani resničnih strokovnjakov s področja, katerih pravne, davčne in finančne kompetence so usklajene in usmerjene k doseganju enega samega cilja: zaščiti terjatev.
... sečnjev; študije vpliva na okolje itd.; Upravljanje in organizacija kmetijskih, turističnih, vrtnarskih, gozdarskih podjetij itd.; Strokovnjak za bilance in ekonomske raziskave kmetijskih in nekmetijskih podjetij.
Analiza in razvoj programske opreme zaupravljanjeza Internet, Intranet in E-trgovino Varnost podatkov in zasebnost Tehnična podpora in sistemsko upravljanje...
... učinkovitosti v procesih in storitvah
Nadzor blaga pred pošiljanjem, pri dobavitelju v tujini
Organizacija in upravljanje skladišč ter logističnih dejavnosti v outsourcanju
Spremljanje plačil in podpora pri pogajanjih o morebitnih popustih ali nakazilih...
IMPRESA RAPIDA je informatično podjetje, specializirano za razvoj informacijskih sistemov, ki izhaja iz večletnih izkušenj na področju IT. Njegov cilj je sistematično in integrirano upravljanje implementacije ter realizacije informatizacije vseh tistih podjetij, ki zaradi stroškov ali velikosti nimajo notranjega CED oddelka.
Upravljanje s kadri je več kot le obdelava plačilne liste. Podjetja morajo zaupati upravljanje in administracijo usposobljenemu in kvalificiranemu strokovnjaku ...
Nudim svetovanje podjetjem pri razvoju novih projektov in industrializaciji. Specializacija za notranje prostore, rekreacijska vozila, avtodome, osvetlitveno tehnologijo in ergonomijo; upravljanje blagovne znamke.
Luca Salamini in Enrico Furno, lastnika podjetja Chef2, sta dva profesionalna kuharja, ki hotelirjem in restavratorjem nudita strokovno svetovanjezaupravljanje dejavnosti, racionalizacijo stroškov in ustvarjanje menija. Natančneje, kuharja se ukvarjata z upravljanjem stroškov, usposabljanjem osebja preko kuharskih treningov in tečajev za profesionalce, operativnim svetovanjem, podporo pri...
...- svetovanje in končni projekt sta več kot pokrita s prihranki, ki jih analiza prinaša, in v praksi strankino podjetje ne porabi niti centa ter se ponovno uveljavi na trgu, ker projekt prinaša znatno dodano vrednost, - raziskava proizvodnje, komerciale, IT, pisarn, menedžmenta, financ (čas 1-2 meseca), - funkcionalna analiza in zmanjšanje stroškov za približno 200K/1.000K evrov, odvisno od...