Nemčija, Borstel-Hohenraden
... strojev in naprav do velikih korporacij. Organizacijsko se zagotavlja, da je stik za podporne naloge vedno preko centralne rešitve Help Desk, saj je to vezni člen do specialistov. Izvaja tako imenovano „prvo raven podporo“. Neposredna podpora in hitrost sta tukaj v ospredju. Najvišji cilj je ohraniti poslovne procese. Programska oprema EcholoN Help Desk je optimalna podpora za zaposlene in stranke.
...Naši zaposleni na recepciji in v službi za obiskovalce so integralni del varnostnega koncepta naših strank. Glede na specifične zahteve strank se kvalifikacije gibljejo od tehnične izobrazbe do znanja tujih jezikov. Prednosti za stranke • Kontroliran sprejem obiskovalcev • Koordinirano posredovanje pogovorov preko telefonskega sistema • Zavarovana oskrba lastnega informacijskega centra (Help Desk) • Neprekinjeno nadzorovanje dostopa, podprto s tehničnimi sistemi...
Razvoj programske opreme; Razvoj baz podatkov; Sistemi za razvoj programske opreme; Sistemske analize in inženiring; Svetovanje in rešitve; Programski jeziki in orodja; Internetne storitve; Spletne aplikacije; Upravljanje storitev, storitve načrtovanja; Varnostno svetovanje; Programska oprema za baze podatkov; Windows; Pretvorba in obdelava podatkov; Ponudniki storitev aplikacij; Arhiviranje slik; ... J2EE razvoj; PHP; .NET; Rešitve za trgovine; Podpora omrežju Help Desk; Baze podatkov Oracle; USSQL...
Priljubljene države za to iskalniško poizvedbo

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play