... neodvisni od dobaviteljev in zato zelo fleksibilni. Na spremenjene tržne razmere in želje strank takoj reagiramo. Od konkurentov se razlikujemo tudi po tem, da poleg obstoječih produktnih linij (standardni izdelki) na kratko ponujamo prilagojene rešitve (posebne izdelave). Podjetje Beyer & Otto GmbH & Co. KG je izjemno inovativno in usmerjeno na izvoz. Približno 60 % letne proizvodnje gre v več kot...
... z našimi dobavitelji kot tudi z našimi strankami. Kot rezultat nastajajo strateške alianse in trajnostna omrežja v različnih poslovnih področjih. Pridobivanje znanja in iz tega izhajajoči sinergijski učinki koristi skupina PARAT, da poveča svoje tržne priložnosti in hkrati dosledno minimizira poslovno tveganje.
Kultura podjetja PARAT je v osnovi oblikovana z našimi dolgoletnimi poslovnimi odnosi...
... organizacije in procesov na trende in zahteve trga ter profesionalna izvedba preko inovativnega marketinga in učinkovite prodaje
- Produktna inovacija: Uspešen razvoj izdelkov od generiranja idej do celotnega razvojnega procesa do tržne pripravljenosti izdelka
- Procesna inovacija: Optimizacija vseh procesov in postopkov dobavne verige, da se ti izdelki proizvajajo stroškovno optimalno...
... našem primeru okus, užitek, zdravje in osvežitev. Posledično postavljamo visoke standarde kakovosti na vsaki ravni proizvodnega procesa, ki jih zagotavljamo s stalnim nadzorom in kontrolo. Pri izbiri sadja, njegovi obdelavi in polnjenju ravnamo z največjo skrbnostjo. Inovacije, nadaljnji razvoj in stalno izboljševanje — tako v obliki novih izdelkov in novih izkušenj uživanja kot tudi z optimizacijo vseh vrst — so po našem prepričanju izraz živahno vodene blagovne znamke. Ta pot se izkazuje za uspešno: v 160 letih je Pfanner pridobil zaupanje milijonov potrošnikov.
...Rešitve, ki jih razvijamo skupaj z našimi strankami, so za nas preizkusna kamna naše tržne sposobnosti. Zato iščemo pogovor z našimi strankami in razvijamo naše ideje naprej - tako se učimo od naših strank.
Nenehno nove funkcije in postopki se vključujejo v naše rešitve. Tako EMPURON razpolaga z obsežno in funkcionalno močno platformo, ki se uporablja na področju upravljanja z energijo in...
... postopka, temveč predvsem zato, ker je zagotavljanje visokokakovostnih izdelkov in storitev bistveni del vrednot podjetja.
3. Širok portfelj izdelkov in inovativnost.
Skozi leta smo razvili obsežen portfelj POM tipov za številne različne aplikacije, ki sledijo zahtevam trga. Naše KEP raziskovalno središče povezuje razvoj novih izdelkov, raziskave procesov, teste in analize, razvoj aplikacij ter...
Smo eden vodilnih svetovnih proizvajalcev visokokakovostnih natančnih orodij.
Po ustanovitvi leta 1988 smo s stalnim razvojem dosegli hitre uspehe in utrdili našo tržno pozicijo.
Kot družinsko podjetje smo usmerjeni v dolgoročni razvoj in nadaljnje širjenje naše tržne pozicije.
V več kot 120 državah oskrbujemo stranke iz avtomobilske industrije, strojništva, naftne industrije, letalstva...
... postopkov z vidika zdravstvene neoporečnosti in tržne sposobnosti razvoja izdelkov. Redna usposabljanja in izobraževanja zaposlenih zagotavljajo prilagajanje novim izzivom in spoznanjem. Pridobivanje blaga in storitev poteka izključno pri certificiranih nemških in drugih evropskih dobaviteljih ter izvajalcih storitev. Tako so dobava surovin in tehnična oprema najbolje usklajeni z merili ocenjevanja po IFS.
... imamo odlične tržne znanja in praktično znanje. Stranke SDW Sueddeutsches Dichtungswerk GmbH prihajajo iz industrije, razvoja in spadajo med svetovne voditelje, prav tako pa tudi med srednje velika podjetja. Kar pa je skupno, je to, da naše stranke postavljajo najvišje zahteve po kakovosti in inovacijah izdelkov in razvoja. Iščejo zanesljivost, kratke dobavne roke, razvoj, ki povečuje njihov proizvodni uspeh, da bi izpolnili zahteve rastočega trga jutrišnjega dne. Ne prodajamo izdelkov, temveč rešitve za naloge in težave naših strank.
... izkušnjami na različnih področjih direktnega marketinga. Vedno z ozirom na vaše individualne potrebe in tržne razmere vam ponujamo naslednje storitve: • Svetovanje pri pridobivanju novih strank preko vseh dialognih medijev • Pridobivanje vrhunskih in resno zbranih zasebnih in branžnih naslovov iz domačega in tujega trga • Zagotavljanje uspešnih in inbound ter outbound telemarketing storitev • Razvoj stroškovno učinkovitih in uspešnih konceptov direktnega marketinga • Konceptualizacija in proizvodnja kakovostnih in inovativnih oglasnih sredstev...
... naših storitev: profesionalna predstavitev z virtualnim ogledom hiše, zračne posnetke in videoposnetke, po želji diskretna prodaja, postopek ponudb, luksuzne nepremičnine, projektni razvoj, storitev financiranja, home staging, projekti graditeljev, novogradnje, nepremičninski ticker, storitev zemljišč in še veliko več.
... katerim je bilo mogoče valove oblikovati posamezno in natančno. Na ta način je bila dosežena doslej nepoznana enakomernost in upogibna trdnost.
Da bi industrijsko izkoristil prednosti te inovacije, je pionir leta 1930 ustanovil tovarno kovinskih izdelkov Hans Skodock. Tako se je začela uspešna zgodba, v kateri je podjetje in njegovi nasledniki razvoj kovinskih cevi nenehno vodili v nove dimenzije. Z...
... večje učinkovitosti na vseh področjih. Prav tako je v ospredju nadzor in nadaljnji razvoj varnostnih konceptov ter kadrov za podjetja s svojim varnostnim servisom.
Podjetje proSicherheit GmbH razvija specifično svetovalno strategijo za posamezen svetovalni primer, v okviru vaših prenesenih odločitev in vplivnih možnosti, skupaj s stranko v integrativnem svetovanju, na podlagi tako strokovnih tem...
... usposabljanja naših zaposlenih je temelj za stalni razvoj in inovativno delovanje našega podjetja. Enostavni, inteligentni in fleksibilni procesi so osnova za našo hitrost in prilagodljivost na trenutne tržne razmere.
Kakovost naših izdelkov in storitev je pri nas na prvem mestu. Zato je podjetniška politika in vse iz nje izhajajoče storitve popolnoma usklajene s tem. Naš sistem upravljanja kakovosti ustreza trenutnemu tehnološkemu razvoju in izpolnjuje zahteve standarda DIN ISO 9001: 2015.
... na trgu je, da je prvič mogoče vključiti tako imenovane mehke podatke, kot so tržne analize, trendi ali konkurenčni scenariji, v strateški vodstveni proces in jih povezati s „trdimi“ finančnimi kazalniki. Uporabniki SOLYP3 imajo koristi od znatno večje načrtovalne gotovosti in lažjega prenosa v bilanco stabilne podatke. Med strankami SOLYP so predvsem podjetja z razvejanimi poslovnimi področji ter nacionalno in mednarodno usmeritvijo, med drugim: ALTANA AG, BASF AG, EWE TEL, TDK-EPC, Otto Bock, Zentis, Siemens AG.
Polno storitveno oglaševalsko podjetje, osredotočeno na marketinško komunikacijo. Razvoj in izvajanje marketinških strategij, pozicioniranje blagovne znamke, tržne raziskave, trženje ciljne skupine, odnosi z javnostmi.
Oglaševalska agencija, osredotočena na marketinško komunikacijo. Razvoj in izvajanje marketinških strategij, direktni marketing, tržne raziskave, analiza trga, odnosi z javnostmi.
... lepoto, ličila, kozmetiko in negovalne izdelke za ženske. Naš slogan je 'z ženskami in za ženske', kar vključuje raziskave, tržne analize in naše laboratorijske raziskave, ki se osredotočajo na osnovne potrebe žensk ter prizadevanja za raziskave in razvoj. Izdelki pod blagovno znamko Epilady vključujejo:
- Vosek trakovi
- Krema za depilacijo
- Tinta krema
- Papir za odstranjevanje voska
- Čistilno olje za voske.
Oglaševalska agencija za koncepte, izjave o poslanstvu, marketinške strategije, direktni marketing. Analiza tržne situacije. Oglaševanje na internetu in v tiskanih medijih. Razvoj logotipa, korporativna zasnova, korporativna identiteta.
Oglaševalska agencija za slike blagovnih znamk in tiskovine. Kampanje, tržne strategije, upravljanje blagovne znamke, razvoj podjetniških predstavitev, razvoj blagovne znamke, revije za stranke, oblikovanje knjig, božične voščilnice.
Harris Interactive je globalni inštitut za tržne raziskave. Raziskovalna področja se osredotočajo na razvoj izdelkov, oblikovanje cen, raziskave komunikacij, zadovoljstvo strank in zvestobo.
Agencija za poslovno komunikacijo. Ponuja tržne analize, razvoj blagovnih znamk, coaching, novinarske storitve in korporativno oblikovanje na področju multimedij.