...Povečanje prodaje. Povečanje zadovoljstva potrošnikov z izkušnjo blagovne znamke in ustvarjanje čustvenih vezi s strankami v B2B. Identifikacija ključev vedenja in obnašanja strank ali potrošnikov. Razvoj strategije in načrta blagovne znamke kot temeljni dejavnik pozicioniranja na trgu. Opredelitev pozicioniranja in korporativne identitete. Strategični marketinški načrt in komunikacija.
...Obsežno in fleksibilno V distribuciji blagovnih znamk se kažejo logistične spremembe: Obnašanje naročanja na prodajnem mestu vodi do vedno višje frekvence vedno manjših pošiljk; velike trgovske verige razvijajo koncepte, kot je logistika prevzema, ki globoko posega v procese proizvajalcev. Tudi obnašanje potrošnikov se spreminja. Zvestoba blagovnim znamkam potrošnikov upada, njihova občutljivost...
Italija, Bari
... nenehnem razvoju ter preučujejo okuse in obnašanje potrošnikov. Zaveza Zavezujemo se k iskanju poslovnih partnerjev, ki delijo z nami pozornost do kakovosti in izziv raziskovanja. Vrednote Neprestano izmenjevanje informacij med dobavitelji in strankami ter pozornost, ki jo namenjamo italijanskemu trgu, bogatita našo bazo znanja, ki je koristna za napovedovanje prihodnjih trendov.
Priča smo pravi tehnološki in digitalni revoluciji. V tem okolju sta digitalni marketing in družbena omrežja pridobila resnično pomembnost za vsako podjetje in celo spremenila obnašanje potrošnikov. Ključno je imeti strokovno svetovanje izkušenega strokovnjaka za digitalni marketing za izvajanje projektov, kot so: organsko pozicioniranje v iskalnikih (SEO), oblikovanje spletne strani ali spletne trgovine, svetovanje na družbenih omrežjih (community manager), oglaševalske kampanje na družbenih omrežjih (plačani mediji). Če ne prodajaš prek interneta, praktično ne obstajaš!