Madagaskar, Antananarivo
NOSYCOM je podjetje s sedežem v Antananarivu, specializirano od leta 1997 za upravljanje vhodnih in izhodnih klicev ter računalniško obdelavo podatkov. Smo klicni center, prav tako pa tudi za vnos in računalniško obdelavo podatkov, akreditiran s strani CNIL v strogi skladnosti z RGPD. Naš cilj je zadovoljiti potrebe francosko govoreče stranke iz Francije, Belgije, Švice ali Luksemburga, ki so še p...
Francija, Le Mans
MEDIPHONE TÉLÉSERVICES je podjetje s sedežem v MANS (72) od leta 1993, specializirano za telefonsko stalno prisotnost in vnos podatkov, v službi podjetij in svobodnih poklicev. Na voljo so vam izkušene telefonske tajnice in prilagojena telefonska stalna prisotnost. Glede na vaše potrebe, dogovarjamo sestanke, posredujemo sporočila, upravljamo z zahtevami za informacije in odgovarjamo na povpraševa...
Portugalska, Lisboa
... interakcije med vašim podjetjem in vašimi strankami/člani v: - Kvalificirane potencialne stranke - Prodajne priložnosti (Leads) - Prodaje (Closing) - Nadgradnje (Upsell) - Obnavljanje (Repeat Buying ali Repeat Purchase) - Konverzija zapuščenih košaric (Hooking) DEFINICIJA STORITEV UBINAWEB - Outsourcing klicnega centra, podpore strankam in asistence strankam - Podizvajanje klicnih centrov, podpore strankam, asistence strankam in telemarketinga - Kontakti in telemarketing: sprejemanje klicev, odhodni in prihodnji klici...
Francija, Neuillé
...> Vizualizacija in zgodovina dogodkov, kot so komunikacija, dohodni/odhodni klici, čakanje, stanje releja, stanje preusmeritve > Vizualizacija v obliki sinoptičnega pregleda in/ali toka podatkov > Preusmeritev v določenem časovnem okviru > Združljivo z Windows XP, 7, 10, strežnik 2003, strežnik 2008 > Združljivo z Oracle in SQL Server podatkovnimi bazami > Večuporabniška programska oprema (brez licence za delovno mesto) na varni arhitekturi full web...
Nemčija, Recklinghausen
Na naši lokaciji v Recklinghausenu, NRW, vam nudimo naše storitve klicnega centra 365 dni v letu, 7 dni v tednu in 24 ur na dan (24/7).
... za stranke, ki prinašajo visoko dodano vrednost. Ekipa strokovnjakov, ki je na voljo izključno sestavljena iz dvojezičnih Francozov. Storitve za stranke: Telefonska prisotnost 7 dni v tednu - 24 ur na dan, sprejemanje klicev, obdelava e-pošte, odhodni klici, klepet, SMS Odhodni klici: Usklajevanje kvalificiranih BtoB sestankov, generiranje potencialnih strank, ankete o zadovoljstvu strank, kvalifikacija datotek, teleprodaja...
Belgija, Genk
Že 20 let Offitel to počne s nasmehom! Ali se vam zdi, da je klicanje ali prejemanje telefonskih klicev zamudno opravilo? Potem se lahko obrnete na telefonske storitve Offitel. Glede na naravo naloge lahko vaši kupci ali pacienti pokličejo nas (prihodni klici) ali pa pokličemo mi njih (odhodni klici). Offitel je prijazen glas, ki ureja sestanke za vašo prakso. Zahvaljujoč spletnemu in javnemu...