Ghent Port Side je zaprti in varovani poslovni park, ki obsega: 21 skladišč: 20 x 1800m² in 1 x 2700m², 21 pisarn: 21 x 320m², ter poslovni center z restavracijo, braserijo in sejmišči. Poslovni park se nahaja v bližini Gentse Zeehaven in pomembnih dostopnih cest: E17, E40, R4. Ponuja administrativno, logistično in operativno podporo: obdelava blaga, upravljanje zalog, carina, ...
Romunija, Brasov
... - Svetovanja na področju trženja - Podpora za zagon klicnih centrov - Projekti v kmetijsko-živilski industriji - Storitve tehnične podpore za podjetja, ki delujejo v kmetijsko-živilski sektorju - Svetovanje pri pridobitvah nepremičnin in zemljišč - IT rešitve - e-trgovina in spletni marketing - Rešitve za upravljanje informacij - Orodja za odnose s strankami - Rešitve za upravljanje dokumentov - Poslovna inteligenca - Upravljanje projektov - Upravljanje in razvoj omrežja - Financiranje...
Nemčija, Berlin
... pisarniško-administrativne storitve vključujejo med drugim: - Večjezični sekretariat (tekoče znanje med drugim poljskega in nemškega jezika) - Obdelava pošte - Telefonska podpora - Nadzor računov - Pomoč pri stikih z uradi za izpolnitev vseh formalnosti - Računovodstvo - Prevajanje - Priprava predstavitev - Konferenčne storitve - Organizacija cateringa in dogodkov - Upravljanje potovanj...
Nepremičninska skupina Angelotti svojo uspešnost temelji na znanju svojih ekip, ki obvladujejo vse naloge urejanja zemljišč za gradnjo v južnih departmajih Francije. Poklici nepremičninske skupine Angelotti vključujejo pogajanje o zemljiščih, administrativno in pravno pripravo operacij, upravljanje in spremljanje del urejanja ter trženje zemljišč za gradnjo v vseh južnih departmajih Francije. Obkroženi s strokovnjaki, izbranimi zaradi njihovega znanja, Urejevalec zemljišč južnega dela zna zasnovati in realizirati nove soseske, ki so prijetne za življenje in imajo trajne javne objekte.
Španija, Palma De Mallorca
... za UPRAVLJANJE ZDRAVSTVA za zdravstvene centre. Centralizacija ažurnih informacij v realnem času med vsemi centri, kar omogoča hitrejše upravljanje podatkov za oskrbo pacientov, administrativno upravljanje in fakturiranje, vse to z absolutnim varnostnim sistemom. Izboljšanje vaših rezultatov je naš cilj. - TEHNOLOŠKO SVETOVANJE, postanemo vaš informatični oddelek, ki v vašo infrastrukturo...
Nizozemska, Winschoten
... FINANČNO RAČUNOVODSTVO Upravljanje finančnega računovodstva Sestavljanje letnega poročila, vključno z ustreznimi pojasnili in prilogami. Priprava vmesnih pregledov in napovedi. DAVČNE PRIJAVE Upravljanje (elektronske) prijave davka na dodano vrednost. Priprava prijave dobička, prijave dohodnine/premij za socialno zavarovanje, prijave davka od dobička pravnih oseb in prijave davka na dividende. Upravljanje davčne prijave za fizične osebe.
... davčno upravljanje zalog, podpora in tehnično-administrativno svetovanje glede zalog. ALITRANS prav tako nudi učinkovito svetovanje industrijskim in trgovskim podjetjem za reševanje različnih logističnih težav, ki vključujejo upravljanje skladišča, premikanje izdelkov, teritorialno distribucijo blaga in ustrezno administrativno ter davčno upravljanje. Podjetje je certificirano po standardih ISO 9001:2015 (Kakovost) in ISO 14001:2015 (Okolje).
Belgija, Herstal
... storitvami: vzdrževanje vozil, vzdrževanje in popravila hladilnih enot, dobava dodatkov, upravljanje pnevmatik, zavarovanja, davki in različni predpisi, administrativno spremljanje, pomoč 24/24… ICE Concept prav tako ponuja najem tovornih traktorjev in pokritih polpriklopnikov, z ali brez jame za kolute.
...Zavedajoč se globalizacije trgov, MANAGEMENT & SERVICES OFFICE ponuja poslovne rešitve podjetjem. Naša družba je specializirana za ustanavljanje, administrativno in računovodsko upravljanje angleških, offshore in luksemburških podjetij. Naša naloga je, da našim strankam zagotovimo zakonite in donosne strukture. Skrbno spremljamo zadeve, saj nam je v interesu naših strank. Naša družba je prisotna na londonskem trgu, naš oddelek pa ima sedež v LUKSEMBURGU.
Francija, Issy-Les-Moulineaux
... opremljanjem ali prenovo pisarn, izbiro profesionalnega pohištva, optimalno upravljanje delovnega prostora ter, nedavno, rehabilitacijo amfiteatrov ali velikih večnamenskih dvoran. Afcb sodeluje s približno petnajstimi kakovostnimi, zvestimi in točnimi dobavitelji. • Prenovitvena dela: Afcb izvede poglobljeno študijo o tehničnih potrebah in posreduje pri računalniškem kabliranju, električnih...
Nizozemska, Amsterdam
... vključuje administrativno in upravno, finančno ter tehnično upravljanje VvE. Z outsourcanjem celotnega upravljanja StedePlanu razbremenite člane in upravni odbor vsakodnevnih nalog, povezanih z upravljanjem VvE.
Vision Real Estate - Integrirane nepremičninske storitve. Nepremičninska agencija Amelia. Ukvarjamo se z posredovanjem enot za stanovanjske, komercialne, industrijske in obrtne namene, tako v prodaji kot v najemu. Prenosi obstoječih podjetij v prodaji ali najemu. Tehnično, pravno, administrativno in davčno svetovanje o vseh nepremičninskih vidikih. Upravljanje in administracija stanovanjskih skupnosti, konzorcijev in na splošno nepremičninskih kompleksov. Due diligence, ocene, visoko profesionalne storitve za vsak nepremičninski vidik.
Luxemburg, Luxembourg
CarTrust je rezultat sodelovanja dveh rednih uporabnikov leasinga kot strank, Franka Fischerja in Marca Wagnerja, ter strokovnjaka za dolgoročni najem, Adriena Guedesa. Gre za 100% luksemburško podjetje, katerega filozofija je vedno ponuditi svojim strankam rešitev po meri. Za to so vzpostavili širok spekter storitev, da bi svojim strankam zagotovili najbolj ustrezno rešitev za njihove specifične potrebe. Nudijo predvsem storitve vzdrževanja in popravila, prodajo in menjavo pnevmatik, administrativno spremljanje ob nesrečah, upravljanje goriva, asistenco ali pomoč na cesti, rešitve mobilnosti.
Portugalska, Ferreira Do Zezere
Prednosti najema virtualne asistente? VIRTUALNA ASISTENTKA je neodvisna strokovnjakinja, ki deluje na različnih poslovnih področjih in specializacijah. Ponuja kvalificirane storitve na področjih, kot so administrativno tajništvo, organizacija koledarja, marketing in druge raznolike storitve na 100 % daljavo. Je učinkovita rešitev za vaše finančno in časovno upravljanje. Ker zaupate naloge, ki jih...
Luxemburg, Luxembourg
Računovodsko, davčno in administrativno upravljanje. Storitve prilagojene potrebam MSP, samostojnih podjetnikov in posameznikov.
Portugalska, Lisboa
... in zadovoljnih ekip, kjer je strategija osredotočena na cilje, ki jih postavljajo naši naročniki. Smo podjetje, usmerjeno v cilje, pri čemer so naši vrednote odražene v načinu, kako poslujemo, pa tudi v tem, kako ravnamo z našimi ljudmi. Vsakega od teh potencialov krepimo, pri čemer jih vedno usmerjamo v funkcijo, kjer lahko najbolje razvijejo svoj talent. STORITVE: Inbound telemarketing, Outbound telemarketing, Komercialno, Marketing, Človeški viri, Administrativno.
Belgija, Sint-Michiels
Računovodstvo postane užitek! Z poslovno programsko opremo UNIT4 Venice boste svoje računovodstvo, fakturiranje in upravljanje strank opravljali s nasmehom! Praktične funkcionalnosti Venecije zagotavljajo administrativno poenostavitev, tako da hitro in učinkovito spremljate svoje računovodstvo, fakturiranje, zaloge in stike. Dnevni vnosi so avtomatizirani. Analize in poročila pripravite z enim...
Romunija, Bucarest
... evropskimi podjetji in romunskimi delavci ter jim ponuja celovito rešitev za zaposlovanje in upravljanje delavcev na daljavo. Select Interim prevzame nalogo izbire, usposabljanja in razporejanja usposobljenih delavcev glede na specifikacije in zahteve stranke, hkrati pa zagotavlja administrativno upravljanje v skladu z evropskimi predpisi o napotitvi. Ta pristop zagotavlja ne le fleksibilnost in...
Drugi izdelki
Romunska agencija za privremeni rad za Evropu
Select Interim
Francija, Saint Julien Du Pinet
...upravljanje e-poštnega predala, izboljšanje njihove podobe ali vidnosti, ali vse naloge, ki spadajo pod komercialno ali administrativno pomoč. Za učinkovito in prilagojeno sodelovanje, ob spoštovanju najstrožje zaupnosti, lahko delujem na daljavo (tele-sekretariat) ali na sedežu podjetja (v določenem obsegu), da mu prinesem svoje izkušnje in znanja. Vsaka naloga bo predmet prilagojene analize, da...
Francija, La Rochelle
... pomoč pri upravljanju administracije? Naša ponudba “pametni raziskovalec” je zasnovana posebej za vas! Nudimo vam: - Poslovni naslov: sprejem in posredovanje pošte, digitalizacija vaših dokumentov, - Telefonska služba: posebna številka, sprejemanje sporočil in posredovanje po e-pošti, - 2 uri svetovanja, - Administrativno upravljanje: razvrščanje in arhiviranje dokumentov, prijava pri zavodih in davčnih uradih, spremljanje zadev in upravljanje sporov. Oglejte si naše druge ponudbe na naši spletni strani: http://www.gestionservices17.com/index.php/votre-aide-administrative-sur-mesure/...
Francija, Laverune
... sta bili zasnovani tako, da ustrezata vašim potrebam, vas razbremenita pri različnih administrativnih, računovodskih, davčnih nalogah,... Razvili smo nabor storitev, ki so potrebne, da vam ponudimo resnično celovito storitev. V okviru misije "Full service" vam ponujamo domicilacijo podjetij, administrativno pomoč (priprava računov, opomniki strankam, upravljanje s pošto...) ter oddajo osebja, poleg tega pa tudi podporo na področjih, ki niso v vašem jedru dejavnosti.
CENTURY 21 Real Estate LLC je franšizodajalec največje svetovne organizacije za prodajo stanovanjskih nepremičnin, ki nudi celovito usposabljanje, upravljanje, administrativno in marketinško podporo za sistem CENTURY 21. CENTURY 21 R.E.A.L. Consulting je del tega od leta 2013. Je aktivni član Franco-srbske gospodarske zbornice. Naši agenti so licencirani s strani vlade Srbije. Z uporabo svojega...
Luxemburg, Windhof
... okoljih, načrtovanjem, razvojem rešitev, programiranjem, izvedbo ali usklajevanjem del na terenu ter zagon. - Načrtovanje, izvedba, zagon in upravljanje različnih programske opreme ali regulacij, potrebnih za projekte avtomatizacije. - Splošno načrtovanje in usklajevanje izvedbe projektov, upravljanje osebja, administrativno in finančno spremljanje projektov. - Izvedba vseh pomožnih del na...
Italija, Tolmezzo
... diagnoze, potrdila o energetski učinkovitosti (A.P.E.), postopke za toplotne subvencije, postopke za davčne olajšave, termografske preiskave, upravljanje projektiranja in administrativne postopke za fotovoltaične sisteme ter vzdrževanje sistemov. Od oktobra 2013 smo vzpostavili obstoječi dejavnosti tudi točko Enel Negozio Partner, torej javno okno, kjer izvajamo storitev bližine za stranke Enel Energia (prosto tržišče) v zvezi z upravljanjem dobave električne energije in plina. Od leta 2018 smo partnerji Enel X, podjetja skupine Enel, ki se ukvarja z energetsko učinkovitostjo.
... odličnemu delovanju vsakega dogodka, v katerem sodeluje C&Events. Za to imamo na voljo storitve hostes, ustrezne tehnološke aplikacije (aplikacija za dogodke, platforma za prijavo in komunikacijo, digitalni zasloni, nadzor dostopa ...), tehnično, administrativno, znanstveno, komercialno in turistično tajništvo, poleg tega pa tudi pomožne storitve za vsak konkreten primer in potrebe vsakega naročnika. Vse to za zagotavljanje celovitega upravljanja vsakega kongresa, srečanja, konference, korporativnega dogodka in upravljanja znanstvenih društev. Obiščite spletno stran za več informacij.
Belgija, Kuringen-Hasselt
Triadens je expertisebureau za javne razpise ali upravljanje s tenderji. Naši strokovnjaki ti pomagajo prebroditi administrativno in logistično džunglo javnih naročil, pogodb in pogajanj. Kompleksna snov, ki ima pomemben finančni vpliv in zahteva pregledno ter ciljno usmerjeno obravnavo. Pusti, da ti Triadens razjasni dvome in uspešno zaključi tvoje javno naročilo. Ti izbereš, katere naloge želiš...
Švica, Geneva
... finančne družbe - Že ustanovljene in prestižne švicarske finančne družbe na prodajo - Švicarske shell družbe na prodajo - Dovoljenja za regulirane finančne dejavnosti v Švici - Gradnja ekipe pred IPO - IPO, vpis na borzo - Izdaja vrednostnih papirjev (delnice, obveznice) - Storitve back office - Ustanovitev hedge sklada, upravljanje premoženja, upravljanje bogastva, trgovinske dejavnosti (FOREX...
Belgija, Mont-Saint-Guibert
...prodaja in leasing nazaj, swap leasing, administrativno upravljanje, upravljanje parka, posredništvo). Ne oklevajte in nas kontaktirajte za vse informacije. Za RENTYS je trajnostno delovanje v službi strank tudi delovanje v korist okolja. RENTYS se odloča za zavezo k trajnostnemu razvoju.
Belgija, Bruxelles
Upravljanje drugih, kot upravljamo sami sebe, je temeljno pravilo. Od najpreprostejših do najkompleksnejših zahtev, Omnium pokriva celotno področje storitev upravljanja nepremičnin - trgovina: Določitev cen do maksimuma možnosti trga. Iskanje kakovosti za stranke. Pogajanja - Administrativno in računovodsko: Priprava predvidenega proračuna in stanja nepremičnin. Delitev bremena. Posodabljanje...
Nizozemska, Waddinxveen
... carinskem skladišču, temveč ga tudi prevažamo. Naše moderne skladiščne zmogljivosti nudijo prostor za več kot 35.000 skladiščnih mest. Učinkovito zasnovano z mestom za palete in policami. (Digitalno) upravljanje zalog podpira naš obsežen sistem upravljanja skladišč (WMS). Tako lahko obdelujemo različne vrste blaga, vključno z majhnimi skladiščnimi mesti. Od oblikovalskih daril in dekorativnih predmetov do visokokakovostnih igrač in potrošniške elektronike.
Priljubljene države za to iskalniško poizvedbo

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play