...ERP programskaoprema, ki temelji na Microsoft Dynamics NAV za podjetja na področju profesionalnih storitev, dviga upravljanje projektov na novo raven: Več učinkovitosti, več preglednosti, več udobja.
...CountVision Cloud vam omogoča, da brez dodatne IT-infrastrukture upravljate CountVision in obseg programske opreme kadarkoli prilagodite svojim potrebam. Uporaba poteka preko spletnega brskalnika.
CountVision Cloud vam omogoča, da brez dodatne IT-infrastrukture upravljate CountVision in obseg programske opreme kadarkoli prilagodite svojim potrebam.
Upravljanje poteka preko spletnega brskalnika...
...Odkrijte zlato, izkoristite potencial svojih podatkov.
Zberite vse relevantne informacije iz podatkovnih baz, Excela, CRM, ERP sistemov in jih analizirajte na podlagi relevantnih podatkov. Vi določate kriterije in predstavitev.
GDI - Gesellschaft für Datentechnik und Informationssysteme mbH - razvija poslovno programsko opremo za podjetja v srednjem sektorju od svojega ustanovitve leta 1979 na lokaciji v Landau v Pfalzu.
S svojimi rešitvami za upravljanje blaga, CRM, obdelavo naročil, finančno računovodstvo, računovodstvo osnovnih sredstev, stroškovno računovodstvo, obračun plač ter beleženje delovnega časa, vključno z ...
...Popolna baza podatkov za nadzor kalibracije orodij za navijanje
Program Torque Tool Manager 4.0 je kalibracijska in certifikacijska programskaoprema, posebej zasnovana za delo s testerji navora System 8® in Torq-Tronics 2®! Izpolnil bo vaše zahteve po certifikatih kalibracije TS 16949 in ISO na veliko bolj stroškovno učinkovit način kot ročni sistemi zavodenje evidenc!
Kalibracija orodij za...
...Programskaopremazaupravljanje projektov - preprosta, pregledna in hitra.
Vse naloge in projekti - centralno v nemški oblačni storitvi, skladno z GDPR EU.
... v nadzorni položaj ob vsakem dnevnem zaključku.
Upravitelj naslovov redno ali analitično združuje prihodke, ki jih je treba plačati. Skrbi za spremljanje naslovov prihodkov in njihovo poravnavo skozi vračila. V primeru povezave z finančno aplikacijo omogoča upravljanje računovodskih tokov in digitalizacijo dokazil.
...Intuitivna uporaba, nizki stroški vzdrževanja, modularna zasnova in visoka prilagodljivost so le nekatere prednosti, ki jih ponuja HS/3 HOTELSOFTWARE. 3 različne različice in številni dodatni moduli ter vmesniki izpolnjujejo potrebe in zahteve hotelov vseh velikosti. V današnjem času je hiter in strokoven servis za stranke ključnega pomena. Ponosni smo, da lahko ponudimo zanesljivo podporo neposredno iz Švice. Berite naprej in izvedite več o HS/3 HOTELSOFTWARE ali preizkusite 30-dnevno demo različico brez obveznosti.
...YOYO smart ergonomics je sistem upravljanja delovnega mesta, ki znatno povečuje stopnjo izkoriščenosti vaših pisarniških prostorov. To prihrani stroške in hkrati spodbuja zdravje vaših zaposlenih.
...V sodelovanju z našimi strokovnimi partnerji razvijamo programske pakete, ki so posebej zasnovani zavodenje procesov, nadzor, vzdrževanje inupravljanje naprav.
Po potrebi lahko pripravimo tudi sinoptike za vmesnike med človekom in strojem.
...Medična baza podatkov STAMM Impressum vam ponuja podrobne informacije o več kot 35.000 DACH medijih, vključno z več kot 200.000 naslovi ustreznih kontaktov v uredništvu, založništvu in oglaševalskem oddelku.
...Quentic je programskaopremazaupravljanje skladnosti. Z njo ocenite pravne potrebe glede obsežnih predpisov s področja varnosti pri delu in okoljske zakonodaje.
Z Quentic Legal Compliance izpolnjujete vse dolžnosti skrbnosti v skladu s predpisi, ki izhajajo iz obsežnih določil zakonodaje o varnosti pri delu in okolju. Zmanjšajte svoje tveganje za odgovornost na minimum.
Quentic Legal...
...Quentic je programskaopremazaupravljanje skladnosti. Z njo ocenite pravne potrebe glede obsežnih predpisov s področja varnosti pri delu in okoljske zakonodaje.
Z Quentic Legal Compliance izpolnjujete vse dolžnosti skrbnosti v skladu s predpisi, ki izhajajo iz obsežnih določil zakonodaje o varnosti pri delu in okolju. Zmanjšajte svoje tveganje za odgovornost na minimum.
Quentic Legal...
...Programskaopremazaupravljanje skladišča za podjetja katere koli dejavnosti in velikosti – "Easy WMS" omogoča usklajevanje, nadzor inupravljanje vaših skladiščnih procesov.
...Quentic je programskaopremazaupravljanje skladnosti. Z njo ocenite pravne potrebe glede obsežnih predpisov s področja varnosti pri delu in okoljske zakonodaje.
Z Quentic Legal Compliance izpolnite vse dolžnosti skrbnosti v skladu s predpisi, ki izhajajo iz obsežnih določil zakonodaje o varnosti pri delu in okolju. Zmanjšajte svoje tveganje za odgovornost na minimum.
Quentic Legal Compliance...
...Quentic je programskaopremazaupravljanje kakovosti. Programskaoprema zagotavlja večjo prilagodljivost in zanesljivost pri preverjanju vaših procesov stalnih izboljšav (KVP).
Quentic Risks & Audits vas podpira prilagodljivo, zanesljivo in učinkovito pri stalnem preverjanju in izboljševanju vaših poslovnih procesov. Tako vodje upravljanja kot tudi revizorji koristijo številne funkcije...
...Enostavna CRM programskaopremazaupravljanje naslovov in strank: preprosta, pametna in izjemno učinkovita
CRM programskaopremaza Microsoft Office - Pametna z najlažjo uporabo! Upravljanje strank, upravljanje naslovov, organizacija, računi in še veliko več.
...komunikacija s strankami – prodajna programskaoprema vas proaktivno podpira pri upravljanju potencialnih strank in priložnosti. Sledite in obdelujte svoje potencialne stranke od prvega stika do priprave ponudbe in uspešnega zaključka. Prav tako so vključeni procesi za podporo strankam za obravnavo povpraševanj strank, npr. na področju podpore strankam ali upravljanja pritožb.
Načini delovanja: oblak ali na kraju samem...
...Locaboo je vaš sistem za rezervacije športnih, izobraževalnih, prostorskih in drugih ustanov. Zaradi zelo enostavne uporabe Locaboo vašim zaposlenim olajša vsakodnevno delo.
Locaboo je spletna programska rešitev zaupravljanje prostorov. Zaradi zelo enostavne uporabe lahko pospešite notranje procese in prihranite dragocen čas. Locaboo lahko tudi vnaprej preizkusite 30 dni brezplačno.
Koledarska...
...Upravljanje podjetja, usmerjeno na gotovino, z učinkovitim finančnim nadzorom, podrobnim načrtovanjem podjetja in dnevnim obračunavanjem likvidnosti - preprosto, zanesljivo in pregledno!
...CLIP&WEB! je naš modularno zasnovan paket rešitev, s katerim lahko sami izdelate elektronske medijske preglede in jih neposredno postavite v svoje intranet. Vključuje profesionalna orodja za elektronsko zajemanje in distribucijo skeniranih in elektronskih dokumentov. Iskanje po celotnem besedilu omogoča optimalen dostop do arhivov.
Ker so rešitve, ki jih razvijamo, neodvisne od proizvajalcev in virov, je družina izdelkov newsWEB še posebej primerna, kadar je treba združiti informacije iz različnih virov. Seveda naši sistemi zagotavljajo, da izpolnjujejo vse zahteve glede avtorskih pravic.