...Senzor temperature goriva je dejavnik, ki ECU pove, kako prilagoditi količino injiciranega goriva. Ko je gorivo toplo, je manj gosto in se lažje zgoreva, zato ECU injicira več goriva, da doseže enako maso goriva, in zamakne vžig. Ko je gorivo hladno, je bolj gosto, zato ECU injicira manj goriva in napreduje vžig. Toplo gorivo ima enak učinek kot gorivo z višjim cetanskim številom pri nižji temperaturi, ker se lažje zgoreva. Čas vžiga in količina injiciranega goriva sta prav tako odvisna od mnogih drugih dejavnikov, temperatura goriva pa je le eden izmed njih.
...kot so voda, olja, alkalije, kisline, maščobe, alkoholi, goriva, topila, barve, črnila itd. Dodatni temperaturni senzor omogoča kompenzacijo volumskega širjenja, ki ga povzročajo spremembe temperature. Elektronika MFE-3 ponuja možnost vnosa vrednosti gostote in izračuna maso. Prikaz in analogni izhod sta neposredno povezana z enotami mase. Natančno, zanesljivo in ekonomično merjenje pretoka, volumna in mase – Bopp & Reuther Flowal ® - OR z večfunkcionalno elektroniko MFE (8-mestni LCD / dejanski pretok in totalizator). OR-MFE-1: napajanje z baterijami OR-MFE-2:...

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play