...Brezžični domači alarmni sistem Micro Touch z interaktivnim LCD zaslonom - Osnovni komplet vključuje
1 centralno enoto Micro Touch 4G + WiFi
2 daljinska upravljalnika
1 notranja sirena flare
1 notranji magnetski senzor
1 notranji PIR senzor gibanja
dimenzije 120 x 98 x 12 mm
Frekvenca 433 Mhz
Kodiranje EV1527
(čip SIM služi samo za sprejemanje klicev in SMS-ov ter za aktivacijo/deaktivacijo s klici in SMS-i, NE za povezovanje v omrežje in upravljanje preko aplikacije)...
...Sistemi klicev za pomoč Folknoll omogočajo prebivalcem, obiskovalcem in osebju, da pridobijo pomoč v primeru nujnih situacij ali drugih nepredvidenih dogodkov. Uporabljajo se lahko tudi za opozarjanje osebja, ko so aktivirani povezani alarmi, npr. alarm za izhodna vrata, nivo vode, dim.
Če je primerno, lahko v enote za govor osebja in z nižjo odvisnostjo vključimo interkom za vstopna vrata z daljinskim sproščanjem.
V tistih trenutkih, ko na vaši lokaciji ni na voljo lokalnega osebja, lahko naše sisteme konfiguriramo tako, da poročajo o alarmih in drugih dogodkih na oddaljene lokacije.
...kontaktni center in analitiko v eni odprti in realnočasovni platformi.
RingCentral Office je sistem PBX v oblaku za podjetja, katerega funkcije vključujejo samodejno usklajevanje klicev, podjetni imenik, preusmerjanje in obvladovanje klicev ter več razširitev.
... za obravnavo klicev: Visoko sofisticiran, dogodkovno usmerjen sistem za upravljanje klicev, ki vključuje številne edinstvene priročnosti.
3. Neposreden pretok informacij med inženirji in servisnim centrom: Omogoča vire za brezhibno upravljanje, informacije pa se lahko prenašajo neposredno med vašimi inženirji.
4. Močan sistem za sledenje povpraševanjem: Prospect Centre omogoča brezhiben in učinkovit dostop do vseh prodajnih dejanj vseh prodajalcev.
5. Popolnoma integrirano fakturiranje in zbiranje meritev: Meter Billing omogoča priročno fakturiranje.
CallPro CRM je večfunkcionalni CRM sistem, zasnovan za povečanje aktivnosti klicev in e-pošte, hkrati pa zagotavlja robustno shrambo podatkov. Vse funkcije so v enem sistemu, zato gre za tri sisteme v enem produktu. CallPro CRM je popoln za mala in srednja podjetja, ki potrebujejo elemente vsakega (klic, e-pošta in CRM), vendar ne morejo implementirati posameznega sistema za vse tri. Pet razlogov...
... obračunavanje BSS Telecom. Podpira in zagotavlja funkcionalnost obračunavanja za ponudnike telekomunikacijskih storitev in prevoznike. Izdelek je zbirka aplikacij, ki deluje na sistemih Windows in spletu ter ponuja bogat nabor funkcij obračunavanja. Dynasoft TeleFactura omogoča natančno in zanesljivo obračunavanje telekomunikacij, ocenjevanje klicev in usklajevanje računov z minimalnimi naložbami...
JustCRM je specializirani partner CallPro CRM, ki ponuja prilagodljiv CRM sistem, zasnovan za povečanje produktivnosti in vrednosti za stranke. Sistem združuje funkcionalnosti klicev z neomejenimi zmožnostmi e-trženjskih kampanj v popolnoma prilagodljiv CRM, kar v bistvu predstavlja tri izdelke v enem. S sedežem v Bristolu ima JustCRM vrsto let izkušenj na področju CRM programske opreme in se ukvarja s strankami po vsem svetu. Vsako zanimanje je zelo dobrodošlo, novi kupci pa imajo pravico do 14-dnevnega brezplačnega preizkusa.