Servis klicnega centra; Servis za skrb strank; Kvalifikacija naslovov; Sprejemanje naročil; Sprejemanje naročil; Dogovarjanje terminov; Upravljanjepritožb; Servis za korespondenco; Poštne storitve; Razvoj programske opreme; IT-podpora; Pomoč uporabnikom; Zavarovalniške storitve; Digitalizacija dokumentov; Outsourcing, razvoj individualne programske opreme pod Windows, razvoj sistemov baz podatkov, 24-urna klicna centra, turistične informacije po telefonu in pisno.
... vprašanj/pritožb
· Vzdrževanje CRM sistema, iskanje in vnašanje podatkov
· Prevajanje dokumentov/pisma iz in v angleščino
· Vzdrževanje računov na družbenih omrežjih
· Arhiviranje, vključno s poštnimi dokumenti in papirji.
· Pisanje besedil (pisma, poročila, e-pošte, zgodbe in sporočila za javnost)
· Organizacija dogodkov
· Organizacija in oblikovanje sestankov ter predstavitev
Toda tudi stvari, kot...
...Vroča linija/Servisni telefon; Sprejemanje naročil; Aktivna telefonska prodaja; Pomoč uporabnikom; Outsourcing, odvisen od zmogljivosti; Sprejemanje naročil po vsej Evropi; Sprejemanje naročil v bližnji okolici; Sprejemanje naročil znotraj Bavarske; Internetna telefonija; Povezava za faks; Programska oprema za klicne centre; Upravljanjepritožb; Obdelava odzivov; Sprejemanje naročil po vsem svetu; Kvalifikacija naslovov; Pridobivanje novih strank; ACD naprava;...