...posodobljeni glede na najnovejše modne trende. Izdelki so oblikovani glede na potrebe strank, med proizvodnim procesom pa so najboljša kakovost materialov, raznolikost podrobnosti in stroga kontrola celotnega proizvodnega procesa, od pletenja do silikonskega pranja in pakiranja, ključni in bistveni. Izkušnje, profesionalnost, trajna tehnološka prenova, raziskave in skrb za končno obdelavo so vrednote, ki omogočajo našemu podjetju, da izdeluje zelo kakovostne izdelke in raste skozi nenehno izboljševanje ter filozofijo zadovoljstva strank.
Turcia, Eskisehir
... zadovoljstva strank, zadovoljstva zaposlenih in varovanja našega okolja bo potekal dosledno. -Biti dokumentiran za izpolnjevanje standardov ISO 9001, certificiranje in nenehno izboljševanje. -Filozofija celovite kakovosti, ki temelji na ciljih timskega duha znotraj podjetja in doseganju ciljev naših enot. Delo po načelu zadovoljstva strank. -Poslovni procesi bodo pregledani skozi postopek samoocenjevanja...
Turcia, Malatya
... področju delovanja, v skladu z mednarodnimi standardi, občutljiva do ljudi in narave. Naša misija je nenehno izboljševanje, da živimo sanje udobja s kakovostjo izdelkov in storitev, ter da smo vedno prva izbira. Imamo več kot 40 trgovcev v Turčiji in izvažamo v več kot 15 držav. Upamo, da bodo vaši kupci zadovoljni z uporabo visokokakovostnih, dobro zasnovanih in modernih tehničnih zasteklitvenih sistemov Royal Glass po sprejemljivih cenah.
... drži standardov ISO 9001:2008, sistem upravljanja kakovosti pa je certificiral WCS TRK International Certification Services Company. Siba kakovost dojema kot proces. Nenehno izboljševanje kakovosti izdelkov in storitev z namenom popolnega zadovoljevanja potreb kupcev predstavlja ključni cilj podjetja. Z izjemnim naborom sposobnosti in ugledom v industriji gradbenih in tesnilnih kemikalij si Siba...
Turcia, Umraniye/istanbul
... & LIHH o LIYCY & LIHCH o LIYCY-TP & LIHCH-TP o LIY(St)CY & LIH(St)CH - Instrumentacijski kabli: o BS5308 o EN 50288-7 (RE tipi) tako PVC kot LSZH, z in brez oklopa Verjamemo v nenehno izboljševanje in usmerjenost k strankam ter je naše podjetje znano po svojih visokokakovostnih izdelkih, hitrih dobavah in konkurenčnih cenah. Prosimo, da obiščete našo spletno stran www.unkakablo.com.tr za dodatne informacije o našem podjetju ali izdelkih. Če imate kakršna koli vprašanja ali zahteve, nas prosimo kontaktirajte. Lep pozdrav...
... Flora Čorap nujni za nenehno izboljševanje in razvoj nogavic. Kot rezultat kakovosti so Flora Čorap hitro pridobili priljubljenost med potrošniki s svojimi edinstvenimi izdelki, ki izstopajo po estetiki in eleganci. Flora Čorap ponuja ženske in otroške nogavice pod blagovno znamko Eva Rosabella na domačem in tujem trgu na številnih prodajnih mestih. S stalno rastočo mrežo storitev in prepoznavnostjo blagovne znamke se Flora Čorap pripravlja, da postane eden vodilnih v nogavičnem trgu.
Turcia, Sakarya
...odpornosti na udarce in UV zaščite, v našem obratu na skupni površini 5000 m2 odprtega in 3500 m2 zaprtega prostora. Güneş Polikarbon je svojo misijo postavila na inovacije in nenehno izboljševanje, tako da ohranja svojo paleto izdelkov posodobljeno, vključno z zahtevami specifičnimi za industrijo, kot so aplikacije za rastlinjake, osvetlitev industrijskih zgradb, stadioni, ograje za stopnice in...
...temveč tudi v predelanem steklu, aluminijastih profilih, PVC profilih in drugih povezanih industrijskih izdelkih, zahvaljujoč svoji strokovnosti in inovativnemu pristopu v sektorju. Zadovoljstvo strank in nenehno izboljševanje Druga faza naše politike kakovosti se osredotoča na zadovoljstvo strank, spodbuja nenehno izboljševanje in inovacije. V Wenfrodu mnenje strank obravnavamo kot sestavni del...
Turcia, Istanbul
Naša osredotočenost na nenehno izboljševanje nam je omogočila, da smo se v zadnjih treh letih razvili iz dobavitelja ventilacijskih komponent v vodilno podjetje na področju profilov zračnih kanalov in celovitega ponudnika ventilacijskih dodatkov. Vendar pa je bila med tem razvojem ena stvar vedno na prvem mestu; zasledujemo profesionalne, visoko kakovostne in individualne rešitve za vas, naše stranke in partnerje. KLAVUZ METAL, naslov kakovosti in dostopnih cen, je 100% relevantno in zanesljivo podjetje.
...KAYA-PEN in SINUWA sta vzpostavila sistem upravljanja kakovosti ISO 9001:2015, da bi postala močnejša blagovna znamka v konkurenčnem okolju in na svetovnih trgih ter zadovoljila potrebe strank na višji ravni. Vse aktivnosti se izvajajo v skladu s tem sistemom, kar omogoča nenehno izboljševanje. SINUWA vse svoje dejavnosti izvaja v skladu s načelom brezpogojnega zadovoljstva strank.
Turcia, Izmir
... različnih idej v svojem sektorju in je zgled v storitvah, ki jih nudi. Naša politika kakovosti je usmerjena v zagotavljanje zadovoljstva strank s storitvami po prodaji, preseganje njihovih pričakovanj ter nenehno izboljševanje naših storitev z inovativnimi in prepoznavnimi praksami, ki postavljajo zadovoljstvo strank na prvo mesto. S tem, ko podrobno analiziramo zahteve, predloge in pritožbe naših strank, razvijamo potrebne rešitve pod imenom zadovoljstvo strank in z izboljševalnimi aktivnostmi preprečujemo ponavljanje pritožb.
... vzpostavili in certificirali sistem kakovosti HACCP in TS EN ISO 9001:2000. Naša politika kakovosti temelji na načelu osredotočenosti na stranke, kar vključuje določanje potreb in pričakovanj strank ter zagotavljanje njihovega zadovoljstva, zadovoljstvo in razvoj naših zaposlenih; odnos win-win s našimi dobavitelji in strankami; nenehno izboljševanje in razvoj; zaščita zdravja ljudi in higiena; skladnost z zakonodajnimi predpisi.
Turcia, Başakşehir
... politike in pravnih zahtev strankam nudimo izvedljive rešitve za njihove pritožbe, vprašanja in želje. Odgovornost: Pritožbe, vprašanja in želje se beležijo, stranke pa so obveščene. Nenehno izboljševanje: Povratne informacije naših strank se uporabljajo za izboljšanje in razvoj naših poslovnih procesov, izdelkov in storitev ter se kažejo v pristopu usmerjenem na stranke.
Turcia, Basaksehir/istanbul
...postavljamo nenehno izboljševanje v jedro našega poslovanja, naše podjetje pa strankam služi tudi preko www.arelmak.com. Tako si želimo, da bi bili upoštevani pri zadovoljevanju vaših poslovnih potreb. Lep pozdrav...
Turcia, Istanbul
... skupine izdelkov, ki jih proizvajamo za različne sektorje z nenehnimi načeli R&D. Kakovost je naša nepogrešljiva vrednota. Kakovost ni le nuja, temveč tudi potreba, ki nas ločuje od naših konkurentov. Z našim sistemom upravljanja kakovosti si prizadevamo ne le za spremljanje in nadzor, temveč tudi za nenehno izboljševanje in razvoj vseh naših procesov od oblikovanja do dostave. Naš poseben poudarek na...
Formul Etiket, v svoji preteklosti z najstarejšimi izkušnjami v tiskarskih tehnikah, je bila ustanovljena leta 2000 in se osredotoča na hitro rastoča podjetja v svoji panogi ter na razvijajoče se strojne parke. S stalnim vlaganjem v nove, tehnološke in hitre stroje si prizadeva za nenehno izboljševanje kakovosti ter zagotavljanje najvišje ravni zadovoljstva naših strank. S kakovostno ekipo, hitro proizvodno linijo, podporo pri grafiki in oblikovanju ter ekipo za dostavo še naprej nudi storitve v sektorju etiket in embalaže.
... si prizadeva za nenehno izboljševanje svojega portfelja izdelkov, dobaviteljev in strank ter si prizadeva, da bi vaše potrebe zadovoljila na najboljši možen način. Ossy Gıda si je kot glavni cilj zadala skrbno izpolnjevanje zahtev svojih dragocenih strank, ki iščejo zanesljive poslovne partnerje na področju zunanje trgovine, ter zagotavljanje zadovoljstva in vzpostavljanje dolgoročnih poslovnih...
... izdelkov. S ponosom predstavljajo izdelke, proizvedene z uporabo novih tehnologij, na notranjih in zunanjih trgih. Z osredotočenostjo na nenehno izboljševanje in filozofijo gradnje dolgoročnih, zaupanja vrednih odnosov s poslovnimi partnerji, ustvarjajo razliko v industriji in dodajajo vrednost svojim strankam. Z močjo, ki jo pridobivajo iz vašega zanimanja, si prizadevajo, da vam danes in v prihodnosti nudijo najboljše storitve.
Turcia, Istanbul
...Sodelovanje z vodilnimi podjetji v industriji našo podjetje vsak dan dviga na vrh. UYGUN ELK. ENDR. MALZ. Naši cilji vključujejo zagotavljanje inovativnih in ustvarjalnih rešitev, ki ustrezajo potrebam in pričakovanjem strank, hitro izpolnjevanje zahtev, nenehno izboljševanje naše kakovostne politike ter postati vzorčno podjetje, ki je občutljivo do ljudi in okolja.
Kot Sumak Makina je naša misija, da našim strankam zagotovimo izdelke, ki presegajo njihova pričakovanja, in jim ponudimo izkušnjo, ki jo bodo cenili. Nenehno izboljševanje ni le marketinški izraz, temveč je temeljni kamen našega načina dela. Povečanje učinkovitosti na vseh področjih proizvodnje je v Sumak Makina standardna praksa.
... nenehno izboljševanje kakovosti. Vsaka naloga, ki jo opravimo, je za nas izjemno dragocena... Zavedamo se, da je oglaševanje izjemno pomembno za vsako industrijo in da ga je treba najbolje zasnovati. Naš cilj je prispevati k rasti vseh naših strank in dodati vrednost. Naša naloga je zagotavljanje zanesljivih in kakovostnih storitev ter ohranjanje visoke ravni zadovoljstva strank. Kot družina VEN, s sloganom Profesionalna oglaševalska delavnica, smo na tej poti, ki se je začela v Mersinu, postavili kot edino načelo absolutno zadovoljstvo strank.
... kompromisov pri naših načelih, ki vključujejo poštenost, spoštovanje, inovativnost, pogum, zagotavljanje kakovostnih, natančnih, pravočasnih in profesionalnih storitev; spodbujanje sodelovanja in timskega dela za učinkovito delovanje; nenehno izboljševanje skupne uspešnosti Nema Basım; vzpostavljanje medsebojno koristnih odnosov s dobavitelji za maksimalno izmenjavo informacij; povečanje učinkovitosti in...
... medsebojnem zaupanju s svojimi strankami, ter nenehno postavlja zadovoljstvo strank na prvo mesto, kar ji omogoča širitev svojih marketinških dejavnosti in prodajne mreže po vsej državi. Poleg tega Elde Medikal vedno daje prednost zadovoljstvu uporabnikov pri proizvodnji in prodaji ter trženju svojih izdelkov, pri čemer si je nenehno izboljševanje in nadzor kakovosti postavila za trajni cilj. Z...
... sistema upravljanja okolja ISO 14001:2004, pri čemer je nenehno izboljševanje postalo njihovo osnovno načelo. PEKTAS KABLO, ki si prizadeva za zadovoljstvo strank, nadaljuje svojo pot s svojo mladinsko ekipo in filozofijo "Vedno naprej".
... prizadevamo ohranjati kakovost storitev v skladu z načeli, ki smo jim zavezani do danes, ter si prizadevamo za nenehno izboljševanje, da bi našim strankam ponudili izdelke in storitve v skladu z mednarodnimi standardi; TS EN ISO 9001:2015 Sistem upravljanja kakovosti ISO 22000:2018 Varnost hrane.
Turcia, Eskisehir
Ustvarjanje vrednosti za naše stranke in izpolnjevanje njihovih pričakovanj s kakovostjo in stabilnostjo je naš glavni cilj. Kot družina KCB-ALL si skupaj prizadevamo za nenehno izboljševanje ter zadovoljstvo naših strank z izdelki in storitvami, ki ustrezajo ustrezni kakovosti in standardom.
... na ZADOVOLJSTVU STRANK; naš cilj je nenehno izboljševanje našega sistema upravljanja kakovosti, pogojev izdelkov in procesov, da bi ponudili varne, ekonomične, trpežne, dolgotrajne in estetske izdelke ter storitve, ki ustrezajo pričakovanjem. "Če želite kakovost, trpežnost, pravočasnost in prispevati k finančnemu stanju vašega podjetja, smo vam na voljo na telefonu."...
Organizacija v sektorju ekološke kmetijstva, živinoreje in rudarstva se sooča z ostrimi konkurenčnimi pogoji in naraščajočo zavestjo strank, katerih želje in pričakovanja se nenehno spreminjajo; to zahteva stalno izboljševanje in razvoj tako izdelkov kot storitev. Podjetje Šahinler Kmetijstvo, Živinoreja in Rudarstvo objektivno ocenjuje povpraševanje in pričakovanja v industriji z bogatimi...
Turcia, Istanbul
... tehnologije našim strankam v skladu z njihovimi potrebami, pri čemer je zadovoljstvo strank osnova, brez žrtvovanja kakovosti, razvijanje naše osebne moči ter spoštovanje pogojev sistema upravljanja kakovosti in njegovo nenehno izboljševanje. Tiskarski sistemi: Fleksografsko in rotografsko tiskanje ter pozlata za tako rokave kot etikete. Tiskanje z letrom, ofsetno tiskanje, serigrafija, embosiranje...
Turcia, Mersin
... zaposleni redno analiziramo potrebe, pričakovanja in predloge naših strank, da zagotovimo nenehno izboljševanje in razvoj naših storitev. Sprejemamo, da je človeški dejavnik najpomembnejši element celotnega procesa kakovosti, in vključujemo zaposlene v proces kakovosti ter zagotavljamo njihovo proaktivno sodelovanje v sistemu.

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play