... in zaščitne vrečke, fleksografski tisk, reciklaža polietilena. Poliner Plastik, sistem upravljanja kakovosti ISO 9001:2015, sistem nadzora varnosti izdelkov BRC, certifikat socialne skladnosti SEDEX in v skladu z veljavno zakonodajo, nenehno nadaljuje z rastjo, pri čemer postavlja stalno izboljševanje v ospredje vseh svojih procesov.
Turcia, Kayseri
...TUNA DOOR SYSTEMS d.o.o. je bila ustanovljena leta 1999 in je začela svojo proizvodnjo v industrijski coni Kayseri / TURČIJA. Od ustanovitve podjetja so glavna načela sledenje tehnološkim razvojem in izpolnjevanje sodobnih potreb kupcev, kar nam omogoča nenehno izboljševanje z prilagajanjem razvitim tehnologijam ter osredotočanje na potrebe kupcev, kar nam omogoča, da vedno nudimo boljše izdelke...
Turcia, Istanbul
... bi dosegla boljše in udobnejše pogoje za proizvodnjo. Svoje naložbe usmerja v stroje, ljudi in tehnološki razvoj. V nenehno spreminjajočem se svetu sledi tehnološkim napredkom in svojo proizvodnjo izboljšuje s pomočjo CAD-CAM podprtih strojev. Naše podjetje ima akreditacijo TUV NORD in certifikat kakovosti ISO 9001:2008 ter temelji na standardih sistema upravljanja kakovosti, pri čemer sprejema nenehno izboljševanje in razvoj kot svojo osnovno filozofijo ter v tej smeri nadaljuje svoj razvoj.
... zagotavljata 2-letno garancijo na puške in dele v svoji proizvodnji, kar zagotavlja visoko raven zadovoljstva strank. ESSA Arms se osredotoča na zaščito okolja, ustvarjanje učinkovitosti, razvoj sistemov, ki zmanjšujejo naše emisijske izpuste, ter nenehno izboljševanje in spodbujanje okoljske trajnosti za prihodnje generacije.
... temelji na filozofiji celovite kakovosti, ki vključuje kakovost na vseh področjih in na vseh položajih, stalno izboljševanje, kakovostne in strokovne ekipe, hitro uvajanje najnovejše tehnologije v našo državo, učinkovito in produktivno uporabo virov ter povečanje uspešnosti in konkurenčne sposobnosti, da ostanemo vedno v ospredju. Zadovoljstvo strank je temelj naše politike kakovosti.
...Zavezanost etičnim vrednotam, medsebojno zaupanje, trajnost odnosov, prizadevanje za nenehno izboljševanje, spoštovanje znanja in izkušenj ter občutljivost do ljudi in okolja so naše temeljne vrednote. MOR Industrijski izhaja iz razumevanja celovitega upravljanja kakovosti in sprejema koncept "najprej človek", s ciljem, da postane vodilni v sektorju elektronskih varnostnih sistemov s sodelovanjem...
Turcia, Istanbul
Z inovativnimi tehnologijami ustrezno in na najvišji ravni izpolnjujemo zahteve naših strank v skladu z mednarodnimi standardi. Naša politika je nenehno izboljševanje sistema upravljanja kakovosti ter izpolnjevanje potreb in pričakovanj strank z našo strukturo Učeče se organizacije; proizvodnja se izvaja v skladu z zakonodajo in zahtevami. Izdelek je še v prototipni fazi, kjer ga kakovostna...
Turcia, Konya / Turkey
... novimi pristopi. Buzçelik temelji na strankam prijaznem pristopu in si prizadeva za nenehno izboljševanje proizvodnih procesov in izdelkov s pomočjo raziskav in razvoja, inovativnih izdelkov in storitev, ki so prijazne do družbe in okolja, ter jih proizvaja po dostopnih cenah in visoki kakovosti, ob pravem času, kar je postalo njihova politika kakovosti, da postanejo svetovni vodja v svoji panogi.
Turcia, Denizli
... d.o.o. je naša politika: zagotavljamo, da se bomo držali vseh nacionalnih in mednarodnih standardov ter predpisov, vključno z Uredbo 93/42/EG in sistemi kakovosti ISO 9001:2015 / EN ISO13485:2016, ki jih sprejemamo kot zemljevid poti, ki nas bo popeljal v prihodnost pod najboljšimi pogoji; • nuditi vso podporo za vzpostavitev, vzdrževanje, nenehno izboljševanje učinkovitosti in zagotavljanje stalne...
... izboljševanje, se vsak dan hitreje dviga in širi na domačem trgu s svojo registrirano blagovno znamko TAMAM®. Kot rezultat naše visoke energije pri promocijskih dejavnostih izvoza, je naša blagovna znamka iskana s strani mnogih trgovcev z kmetijsko in živinorejsko mehanizacijo po vsem svetu.
... bazen. Uzman Makina Metal San. Tic. Ltd. Šti. si prizadeva za nenehno izboljševanje raznolikosti in kakovosti svojih izdelkov ter za dosego najvišje stopnje zadovoljstva strank s kakovostnimi izdelki. V skladu s temi cilji podjetje nadaljuje z delom s strokovnimi ekipami ter si prizadeva za nenehno posodabljanje kakovosti z izvajanjem sistema vodenja kakovosti ISO 9001:2008 in delom na certifikatu za ustreznost proizvodnje EN ISO 3834.
Turcia, Kocaeli
... tehnologiji, Nenehno izboljševanje, Javno odgovornost, Popolno zadovoljstvo strank, Rast, Donosnost, Izboljšanje stroškov. Ta načela usmerjajo Baran in opredeljujejo naše izdelke / storitve. Zagotavljanje uspeha na trgu je mogoče zahvaljujoč našim strankam, dobaviteljem, zaposlenim in gradnji učinkovitih odnosov z javnostjo. Verjamemo, da bo naš vodilni položaj v industriji elektro-mehanskih komponent...
Vizija Biotek Tehničnega Servisa; Pogoji konkurence v sektorju dialize in naraščajoča raven ozaveščenosti naših strank zahtevajo nenehno izboljševanje tako izdelkov kot storitev na področju tehničnega servisa. Biotek Tehnični Servis objektivno ocenjuje povpraševanje in pričakovanja v industriji z bogatimi izkušnjami in strokovnim pogledom; prizadeva si zadovoljiti stranke z inovativnimi...
...Naša podjetje, ustanovljeno leta 1985 pod imenom "Indemo Inşaat" v Istanbulu, si je za vizijo postavilo nenehno izboljševanje in hkrati ohranjanje najvišje ravni zadovoljstva strank. Da bi zadovoljili spreminjajoče se in razvijajoče se želje ter potrebe naših strank, smo poleg raziskovalno-razvojnih del posvetili tudi pozornost novim naložbam in v tej smeri nenehno širili našo ponudbo storitev...
Turcia, Karatay
... so ISO 9001/2008, OHSAS 18001/2007 in TSEN ISO 14001/2015. Dolgoletne izkušnje in najsodobnejše proizvodne tehnologije uporabljamo za nenehno izboljševanje našega proizvodnega procesa. Z veseljem ustvarjamo dodano vrednost na neodvisnem trgu rezervnih delov in si prizadevamo za vstop na nove trge s svojim znanjem, hitrostjo, odličnim usklajevanjem in usmerjenostjo na storitve.
Turcia, Istanbul
... kot pomembno orodje za nenehno zagotavljanje in izboljševanje sistema upravljanja kakovosti BERR. Naš trenutni certifikat je veljaven do leta 2018, medtem ko certifikacijsko telo British Standard Institution izvaja periodične revizije za nadaljevanje veljavnosti certifikata ISO 9001:2015.
... sistem, ki temelji na procesih, usmerjen na stroške in zasnovan za nenehno izboljševanje, v skladu z mednarodnimi in vojaškimi standardi ter vsemi pravnimi zahtevami, ob upoštevanju potreb in pričakovanj naših strank.
Turcia, Istanbul
... po vsem svetu nudimo profesionalne in prilagojene storitve. KVALITETNA POLITIKA Nuditi učinkovite in učinkovite storitve v okviru nacionalne in mednarodne zakonodaje. Predvideti potrebe in pričakovanja strank, natančno in hitro reševati težave ter nenehno povečevati stopnjo zadovoljstva strank in zagotavljati kontinuiteto. Neprestano izboljševanje v okviru sistema upravljanja kakovosti. Zagotavljanje trajnosti sprejemanja kakovostnih in stroškovno učinkovitih izdelkov na nacionalnih in mednarodnih trgih.
Turcia, Malatya
Naša politika kakovosti Naša politika kakovosti je oblikovanje sistema upravljanja kakovosti, ki si prizadeva za ohranjanje najvišje ravni zadovoljstva strank pri naših izdelkih in storitvah; učinkovito upravljanje povratnih informacij strank, pravočasno dostavo z učinkovito uporabo virov z odpravo procesov, ki ne ustvarjajo vrednosti, ter nenehno izboljševanje. Naša vizija Postati izvozni...
... naslednje cilje: - Delo usmerjeno k strankam - Nenehno izboljševanje kakovosti izdelkov - Zmanjšanje izgub časa in materiala ter nenehno zniževanje stroškov - Skrajšanje dobavnih rokov - Zagotavljanje pravilne izvedbe nalog že ob prvem poskusu - Izobraževanje, motivacija in vključevanje naših zaposlenih - Nenehno izboljševanje našega sistema upravljanja kakovosti - Sodelovanje s dobavitelji na...
Turcia, Bursa
... predpogoj za trajnostno kakovost v proizvodnji in izvedbi. Da bi ohranili kontinuiteto našega kakovostno usmerjenega pristopa s vsemi materiali in opremo, ki jih uporabljamo, upoštevamo nenehno izboljševanje kakovostne proizvodnje in izkušenj.
Kot Tanrıkulu Kauçuk in Döküm A.Ş. smo leta 2016 z investicijo začeli s proizvodnjo SBR iz recikliranega gume iz odpadnih pnevmatik (ÖTL) na 30 hektarjih v okrožju Akyazı v Sakaryi. Naša podjetje, ki si je postavilo za cilj nenehno izboljševanje, je konec leta 2018 prevzelo vodilnega proizvajalca gumijastih tal v naši državi, podjetje HAS KAUÇUK, skupaj z njegovo proizvodno linijo in blagovno...
Turcia, Gaziantep
... najvišjih standardov učinkovitosti in zanesljivosti. Prizadevamo si, da bi zagotovili izdelke najvišje kakovosti. Blagovna znamka In-Ox se je pojavila s politiko najboljših rezultatov in kakovosti v poslu s čevlji in copati. Poskušamo preseči lastne visoke standarde. Naslednje dejavnosti bomo nadaljevali: * Zadovoljstvo strank * Delo z najnovejšo tehnologijo * Pravočasna dostava kakovostnih izdelkov * Preverjanje novih izdelkov in izboljševanje sebe * Vedno postavljamo zdravje ljudi in okolje na prvo mesto. Le za vaše zadovoljstvo.
Turcia, Istanbul
... nenehno izboljševanje vseh svojih dejavnosti ter si prizadeva postati globalni igralec z dosežki, ki jih bo dosegla na svetovni ravni. Naša ekipa, ki ima skupne izkušnje več kot 20 let na področju opreme za pekarstvo in slaščičarstvo, ponuja svoje znanje in obrt našim cenjenim partnerjem, hkrati pa se tudi učimo od naših partnerjev in skupaj stopamo v svetlo prihodnost. Naša pot do tega, da...
Turcia, Istanbul
...Prizadevamo si, da bi svetu, človeštvu in našim prihodnjim generacijam zapustili boljši svet z odgovorno uporabo naših virov. - Nenehno izboljševanje Disciplina nenehnega izboljševanja je nepogrešljiv del našega vsakdana, da bi naše vire uporabljali na idealni ravni. Analiziramo naše procese in identificiramo točke, ki so odprte za izboljšave. V luči tehnološkega razvoja in inovativnih rešitev za srečne stranke, zaposlene in poslovne partnerje si prizadevamo izboljšati naše procese ter doseči višje kakovostne standarde in dela z dodano vrednostjo.
Turcia, Bagcilar
... oblikah marmornih in mozaik plošč, marmornih kalupov, marmornih ploščic, travertina in travertinskih mozaikov ter apnenca. Grotto šteje poštenost, zaupanje, pionirstvo in spoštovanje za etične standarde, ki jih podjetje postavlja in opredeljuje odnos med Grotto, strankami in zaposlenimi. Poštenost in preglednost pri ravnanju s strankami in zaposlenimi se srečujeta z absolutnim zaupanjem, ki ga Grotto prejema od svojih strank in zaposlenih. Pionirstvo in nenehno izboljševanje sta uravnotežena z medsebnim spoštovanjem med Grotto, strankami in zaposlenimi ter med Grotto, partnerji in konkurenti.
Bismak Vural Makina Gıda Hayv. in Tic. San. Ltd. Št., ustanovljen leta 2000 v organizirani industrijski coni Karaman, s svojo strokovno in dinamično ekipo nenehno prilagaja tehnologiji, ki se nenehno razvija, ter si prizadeva za stalno izboljševanje. Uporablja najsodobnejšo tehnologijo in s svojimi znanji ter izkušnjami odgovarja na potrebe industrije.
... svojo blagovno znamko na globalnem trgu prehrambene mehanizacije. To je v skladu z namenom: - Vodilna pozicija v vakuumski tehnologiji, pakiranju in zaščiti prehrambenih izdelkov; - Zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov, še posebej naših strank in zaposlenih; - Usmerjati učinkovito rabo virov, trajnost in nenehno izboljševanje; - Podpirati in širiti podjetništvo ter inovacije; - Izvajati naše...
Turcia, Kütahya
... vez med našimi strankami in povečati zadovoljstvo strank. Naša prva prioriteta je nenehno izboljševanje kakovosti naših izdelkov in storitev ter reševanje potreb in pričakovanj strank na najvišji ravni, osredotočeno na rešitve. KOT INDECOR Naš cilj je postati ugledna in zanesljiva organizacija v industriji in v Turčiji, ki deluje na nacionalnem in mednarodnem trgu ter razvija svoje metode v svojem strokovnem področju.
Turcia, Arifiye
... upravljanja z okoljem - OHSAS 18001 - Varnost in zdravje pri delu Nadaljujemo svoje dejavnosti z integracijo obsega svojih certifikatov v proizvodni sistem. NAŠA POLITIKA KAKOVOSTI Kot SERBES MAKİNE vidimo kakovost kot nujnost našega obstoja. Naša podjetje je sprejelo nenehno izboljševanje in brezpogojno zadovoljstvo strank kot načelo ter se nenehno obnavlja, da bi doseglo boljše rezultate...

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play