...Ne glede na to, ali gre za preprosto operacijo ali kompleksne CRM rešitve, RDSL vam ponuja možnost upravljanja vaših dejanj v zvezi s strankami. Odnos s strankami je ključnega pomena za uspeh podjetja.
Poljska, Białystok
Eurovensys, s sedežem na Poljskem, se specializira za razvoj programske opreme komercialne kakovosti. Naša strokovnost je v ustvarjanju novih digitalnih izdelkov na ravni podjetij v različnih sektorjih, vključno z zdravjem, financami in IT. Naše stranke vodimo skozi celoten razvojni cikel - od začetne ideje do uvedbe v proizvodnjo, kar dopolnjujejo stalne raziskave in razvoj. Naše storitve obsega...
Francija, Pontoise
... zahtevkov, ob redni komunikaciji z uporabniki. Orodja, ki se uporabljajo, vključujejo sisteme za upravljanje zahtevkov, baze znanja, komunikacijske platforme in sisteme za spremljanje. Učinkovitost se meri z indikatorji, kot so čas odziva in reševanja ter zadovoljstvo uporabnikov. SGIDI izboljšuje učinkovitost, zmanjšuje motnje in zagotavlja popolno preglednost ter sledljivost, s čimer igra ključno vlogo pri učinkovitem upravljanju informacijskih tehnologij v organizaciji.
Nemčija, Tübingen
...Nepogrešljiv del vseh naših programski rešitev - Posebej zasnovan za upravljanje odnosov s strankami - Ključni del oskrbe obstoječih strank in pridobivanja novih strank danes...
Madagaskar, Antananarivo
...Za dobro upravljanje odnosa med vašim podjetjem in vašimi strankami povečajte in razširite svoje zmogljivosti s pomočjo Nosycom, centra za klice, namenjenega posebej za upravljanje vaših oddaljenih odhodnih klicev. Izkoristite številne prednosti, ki izhajajo iz zunanjega izvajanja te naloge strokovnjakom za klice. Vaš odnos s strankami bo zagotavljal izkušeni telesekretarki.
Francija, Lille
...Upravljanje s pritožbami potrošnikov je ključna storitev za vsako podjetje, ki si želi ohraniti pozitiven odnos s svojimi strankami. Ta storitev vključuje prejemanje, analizo in učinkovito ter profesionalno reševanje pritožb strank. Z aktivnim upravljanjem pritožb lahko podjetja ne le rešujejo posamezne težave, temveč tudi prepoznajo trende, ki bi lahko kazali na sistemske težave. Učinkovito...
Španija, Las Rozas De Madrid
...CRM omogoča enotno in centralizirano zbiranje vseh dragocenih informacij o ciljni skupini na preprost in organiziran način. Poleg tega omogoča učinkovito upravljanje odnosov s strankami, kar je temeljni cilj za uspeh vseh organizacij.
Francija, Aix en Provence Cedex 04
...Vas nenehno moti telefon? Ne glede na to, kakšno je vaše delo, vam Ipcontact ponuja prilagodljivo rešitev za profesionalno in prijazno sprejemanje vaših strank ter upravljanje vaših odnosov s strankami. Kako deluje? • Nudimo vam številko za vašo telefonsko sprejemno službo, na katero preusmerite svojo telefonsko linijo. • Naše asistentke sprejemajo zahteve vaših strank v imenu vašega podjetja, v...
Turcia, Istanbul
...Avtomatizirano upravljanje delovnih tokov, spremljanje uspešnosti v realnem času - Rešitve za spremljanje in avtomatizacijo procesa razvoja programske opreme so zasnovane za poenostavitev življenjskega cikla razvoja programske opreme z avtomatizacijo ključnih procesov in zagotavljanjem zmogljivosti spremljanja v realnem času. Te rešitve pomagajo ekipam za razvoj programske opreme učinkoviteje...
Slovenija, Lovrenc Na Dravskem Polju
... zadovoljen je bil kupec s proizvodom ali storitvijo? Imate odličen izdelek, vendar težave s storitvijo/implementacijo? V CRM-ju lahko izvajate ankete in hitro ter nadzorovano komunicirate s stranko preko sistema za obravnavo zahtevkov.
Španija, Rivas-Vaciamadrid
...CESTRACK je vrsta programske opreme za načrtovanje virov podjetja (ERP) in upravljanje odnosov s strankami (CRM++). CESTRACK vključuje tako CRM kot ERP rešitve, ki se natančno prilegajo vašim potrebam. CESTRACK je sistem, ki temelji na oblaku.
Francija, Paris
... pri soočanju s tem izzivom, je ADONIS izbral vodilne ponudnike na njihovih trgih, kar nam omogoča, da MSP zagotovimo pravilno izbiro trajne rešitve, ki je na vrhuncu tehnološkega napredka. NAŠE REŠITVE Funkcionalna pokritost izbranih ponudnikov prognoznih sistemov omogoča celovito zadostitev vsem potrebam, ki jih podjetja izražajo na področju: – Prognozni sistemi za upravljanje (ERP/PGI), – Prognozni sistemi za računovodstvo in finance, – Prognozni sistemi za plače, HR in upravljanje osebja, – Prognozni sistemi CRM...
Reunion, Saint Denis
...CRM (upravljanje odnosov s strankami) je orodje, ki med drugim omogoča optimizacijo kakovosti odnosa s strankami, zvestobo in maksimiranje prihodkov (svežina, pogostost, znesek in nadgradnja + prodaja povezanih izdelkov) ali marže na stranko.
Francija, Garges-Les-Gonesse
...Ponujamo storitve integracije sistemov ERP (Načrtovanje virov podjetja) in CRM (Upravljanje odnosov s strankami), da poenostavimo poslovne procese naših strank.
Španija, Valencia
...S pomočjo naših storitev upravljanja poslovanja in odnosov s strankami, bolj znanih kot storitev upravljanja poslovnih odnosov, zagotavljamo vire, strategije in znanja, s katerimi ohranjamo, spodbujamo in optimiziramo odnose s strankami, sodelavci in partnerji za stalni pretok naročil in ponudb. To dosegamo z: - Odnosi z aktivnimi strankami - Upravljanjem neaktivnih ali izgubljenih portfeljev - Sledenjem ponudbam - Nadzorom kakovosti in zadovoljstva strank Ustvarjamo zaupanje za ustvarjanje priložnosti.
Španija, Alcobendas
...Aqua eSolutions ponuja napreden in zmogljiv CRM programsko opremo za celovito in integrirano upravljanje odnosov s strankami. Celovit pregled poslovne dejavnosti v realnem času. Rešitev, usmerjena v stranke, ki avtomatizira poslovne procese, izboljšuje produktivnost ter povečuje prodajo in zadovoljstvo.
Slovaška, Kosice
...Prilagojen CRM sistem je programska oprema, razvita posebej za vas. Prilagojena je potrebam vašega podjetja. Takšni CRM-ji so zasnovani tako, da upoštevajo posebnosti vašega upravljanja odnosov s trenutnimi strankami in naredijo vaše podjetje bolj privlačno za nove. S storitvami razvoja prilagojenega CRM-a so funkcije in zmogljivosti prilagojene edinstvenim delovnim procesom vašega podjetja...
Francija, Cesson-Sevigné
...Upravljanje odnosov s strankami je ključna komponenta za optimizacijo vaših interakcij z vsemi vašimi stiki in razvoj vašega poslovanja. Danes se opira na dosledno in posodobljeno bazo podatkov. Izbira pravega CRM programske opreme pa ne pride sama od sebe. Na trgu obstaja številne rešitve, vsaka z različnimi funkcionalnostmi, orodji in konkurenčnimi prednostmi. Winbound vam spodaj prinaša tri ključne nasvete za izbiro tistega, ki bo ustrezal vašim potrebam.
Francija, Montfermeil
...Storitve za stranke (glas, e-pošta, klepet) - Tehnična pomoč - Dogovarjanje terminov - Telefonska dostopnost • Reklamacije - Pripombe - Obogatitev podatkovnih baz - Anketa o zadovoljstvu - Upravljanje naročil, spremljanje zalog, priprava za pošiljanje paketov. - Telefonska centralna postaja...
Francija, Elancourt
...ACT! je programska oprema za upravljanje stikov, ki jo uporablja milijone malih in srednjih podjetij ter jo hvalijo strokovnjaki. Programska oprema ACT! je najbolj prodajana rešitev za upravljanje potencialnih strank na svetu. Ta močna rešitev vam in vaši ekipi pomaga skozi celoten prodajni cikel in odnos s strankami.
Slonokoščena obala, Abidjan
... ključnih kriterijih, in sicer preko dveh pristopov (telefonske ankete med strankami in skrivne obiske osebja agencij). Cilj je spoznati navade glede nakupa zavarovanja ter pomagati vlagatelju pri oceni njegovega trga in izboljšanju njegovega koncepta.
Španija, Aspe
... - Živahen pogovor Nudite osebno pozornost obiskovalcem - Stiki Upravljajte celotno svojo bazo stikov na enem mestu - Koledar Ne zamudite sestanka Splošne značilnosti Vse to prinaša v standardni opremi 100% odziven Vi in vaši kupci ga lahko uporabljate z mobilnimi napravami Upravljanje uporabnikov / strank Vaši uporabniki in stranke s svojim lastnim nadzornim ploščo Modularni sistem, ki raste z vami Dodate lahko toliko funkcij, kolikor jih potrebujete Odprtokoden Pridružite se skupnosti z več kot 16.000 razvijalci Brez plačil licenc Pozabite na mesečna plačila licenc za uporabo...
...Povečajte svoje prodaje s centralizacijo vseh informacij o vaših potencialnih strankah v aplikaciji Odoo CRM. Na voljo imate več možnosti: - spremljanje vaših potencialnih strank - deljenje informacij s svojimi ekipami - enostavna analiza vaših prodajnih procesov in še več… Poleg tega je Odoo CRM integriran z drugimi moduli: - Podpis: za podpisovanje pogodb - Prodaja: za ustvarjanje ponudb - Fakturiranje: za pretvorbo ponudb v račune - Email marketing: za pošiljanje ciljanih e-poštnih sporočil vašim potencialnim strankam ali strankam ...
Moldavija, Chisinau
...Specializirani smo za razvoj prilagojenih CRM aplikacij, ki vam omogočajo optimizacijo produktivnosti vašega podjetja z izboljšanjem prodajnih ciklov in marketinških strategij ter dodatnim prodajanjem in izkoriščanjem podatkov in analitik povezanih s strankami. Namesto da bi izgubljali čas z administrativnim delom, lahko z prilagojenim CRM-jem avtomatizirate vse svoje rutinske naloge s pomočjo...
Francija, Le Mans
...Mediphone je vodilni ponudnik na področju zunanjega izvajanja različnih storitev, kot so upravljanje odnosov s strankami, vnos podatkov, pa tudi na področju back-office. Naša ekipa lahko prevzame posodobitev in upravljanje back-office vašega spletnega mesta. Imamo specializirane ekipe na tem področju, ki zagotavljajo kakovost vaših vsebin ter upravljanje funkcionalnosti in nastavitev.
Belorusija, Minsk
...Advantage je bil razvit, da vam pomaga hitreje reagirati na spremembe na trgu. Omogoča vam, da odgovorite z edinstvenimi prednostmi in močmi vašega izdelka v primerjavi s konkurenco z uporabo bojnih kartic za priložnosti, račune ali izdelke.
Francija, Schiltigheim
...Sistemi in programska oprema ERP za avtomobilsko industrijo (Enterprise Resource Planning) omogočajo načrtovanje, upravljanje in dostavo prilagojenih funkcij, ki ustrezajo potrebam proizvajalcev v avtomobilski panogi.
Španija, Valencia
...). - Sodelovanje z našimi strankami za povečanje konverzije njihovih potencialnih strank v stranke ter dosego dolgoročne zvestobe. - Usklajevanje ekip trženja, prodaje in storitev, da zagotovimo kakovostno izkušnjo za stranke naših strank. - Analitiko podatkov za ukrepanje na informacijah, ki so shranjene v platformi CRM. - Oblikovanje in razvoj spletnih strani. - Svetovanje o najboljših praksah. - Analiza in implementacija prodajnih procesov. Pišite nam na: info@vendemas-mkt.com ali po WhatsAppu na +34652131631...
Belgija, Brussels
...Naša strokovnost na področju integracij ERP in CRM, skupaj z močno zgodovino v ekosistemu SAP, nam omogoča optimizacijo tako poslovnih kot tehničnih vidikov vaših procesov. Prepoznani s strani HubSpot kot partner za integracije. - SAP - Exact - Sage 100 - Teamleader - Salesforce - Microsoft - Shopify - Magento - Prestashop...
Priljubljene države za to iskalniško poizvedbo

Aplikacija europages je tu!

Uporabite naše izboljšano iskanje ponudnikov ali ustvarite povpraševanja na poti z novo aplikacijo europages za kupce.

Prenos v trgovini App Store

App StoreGoogle Play